NIZAR PASBERG: PAS MERUNTUHKAN MASJID YANG DIBINA


PAS sedang cuba sedaya upaya mahu menghancurkan rumahtangga Rohaizad. Jika benar pun Rohaizad tidak mengaku berkahwin dua, apa salahnya dia tidak mengaku di khalayak demi menjaga kerukunan rumahtangga bersama isteri pertamanya. PAS bersungguh sungguh mahu mendedahkan umpama Rohaizad telah melakukan satu jenayah besar yang mampu mengugat keselamatan negara.

PAS dilihat bergitu bersungguh sungguh mahu meruntuhkan rumahtangga Rohaizad di harap menemui kegagalan. Moga Allah memanjangkan jodoh Rohaizad. Jangan hanya kerana kerja setan PAS yang celaka ibarat setan yang ingin menyesatkan adam dan hawa.

Ini lah kerja Parti Islam yang kununnya memperjuangan Islam "Tulen" meruntuh dan meporakperandakan rumahtangga orang. Rakyat Permatang Pasir sedang memerhatikan gelagat setan-set dan dajal politik ini beraksi. semoga Allah membuka hati mereka agar menjauhi juak keparat yang sesat PAS ini.


Ada pepatah melayu menyebut jika berjumpa ular dengan orang pas ,maka wajib lah bunuh orang pas, orang pas lagi kotor hatinya dan merbahaya daripada ular. bisa nya mampu mensesatkan akidah ,memporak peranda masyarakat ,memecah belah keluarga dan meruntuhkan rumahtangga.

Comments

Anonymous said…
MEMANG PAS CILAKO....
Anonymous said…
sebenarnya, umno pun dua kali lima je sedara. ada je ahli umno yang berzina terus, minum arak. takyah la nak burukkan pas..memalukan melayu je sedara ni.
Anonymous said…
abih abih kalu Rohaizat menang buleh tambah lai bini. duit takde hal ko kan pakar rembat dan duduk ngan puak yang takat ratus ribu Mahkamah punya putusan pun dia worang tak Pakai. kalu lain worang komen ini kes menghina Mahkamah takpun menggangu tugas penjawat awam bla bla
Anonymous said…
pas kalau menang, ibarat babi la, kena makan dengan DAP, tengok je la si bangang adun yang mampos dulu tu,takada function langsung...

kalau BN menang, Insyaallah permatang pasir akan maju, pasal adun bn yang menang kelak akan terus repot ke faderal.
Hashim said…
Bismilahhi Rahmanni Rahim

Kenapa korang ni Jahil Sangat? Agama sendiri pun tak tau ... Tu lah kalau dah lahir Mak Bapak tak kasik pembelajaran agama yang secukupnye.

kalau dakwaan ko pasal kata kata
"Tiada sebab langsung orang Islam tolak Islam. Islam yang dibawa oleh UMNO ini Islam kacukan, Islam plastik (bukan Palestin). Macam duit palsu, ubat palsu, makanan palsu. Ini Islam palsu yang dibawa UMNO.” (Tok Guru Datuk Nik Abdul Aziz bin Nik Mat, Mursyidul Am PAS dan Menteri Besar Kelantan)

Korang guna pakai undang undang reid tak ada dalam Quran so apakah undang undang korang betul ?
Hukuman kepada peminum arak pun masih tak bole laksana kan ada hati nak cakap BN baguih,
Sudah lah bukak mata, kurang kurang korang sedar dan insaflah sempena bulan ramadan. Semua syaitan x tak ada ,,,,,, Kalau korang masih x sedaq diri jangan salahkan iblis syaitan tapi diri ko sendiri...
Anonymous said…
WOI BABI!!!!
SETAN !!!! SIAL!!!!!! DAJL!!!! KAKOH!!!! LEMBU!!! DIA BINI 2 XSALAH!!! ORE XMARAH!!!! HOK ORE NAK MARAH DIA ABAI TANGGUNGJAWAB KO BINI NO 2 DIA BENGO!!! BASO BENGO!!!! ORE NAK TULIS BLOG, NAK TULIS JUGAK!!! ORE WAT BLOG NAK SURUH BNDA MOLEK SAPA!!!MU JADI SETAN PUTAR BELIT SUPO UMNO!!! NATE ZAHID HAMIDI PN SEKO!!!! BASO NATE GENGSTER!!!! XJUPO NGAM AKU SX XPO!!!! JUPO NGAM AKU MAPUH NATE 2!!! ALIF BAZLIN 2 SEDARA AKU!!! MU INGAT MOLEK ZAHID!!! BENGO PUNYA BLOG!!!! BLOG SX BENGO!!!! TUAN BLOG SJUTA X BENGO!!!!!!
AnakPas said…
Bila pulak PAS ada kata nak tegakan Islam?? Nizar kata tak ada Pon...
Bodoh kamu..kena kencing PAS
Cakap sopanlah sikit.
Bulan ramadan kan ni.. :-)


















Klik Di Bawah:-
>>> Blog 1 Malaysia <<<
Anonymous said…
masyallah,macam ini rupanya perangai yang yang berpuasa!!!!!
mengata.... mencaci.... Inilah orang melayu yang beragama Islam.
malu...malu...malu.

pemerhati politik.

Popular posts from this blog

NAJIB TETAP KE PENJARA SELAGI MUHYIDDIN JADI PM

BILA KERAJAAN PN NAK BUAT PEMUTIHAN MYKAD?