NIZAR PASBERG:PAS meruntuhkan Rumah Tangga Orang.

24 jam terakhir adalah saat paling genting bagi mana-mana parti politik yang bertanding. Sedikit kesilapan bakal membawa padah. Siapa yang pandai main isu juga bakal untung,kerana baki tempoh masa kempen yang pendek menyukarkan lawan untuk menjawab.

Samalah juga dengan PAS, 24 jam terakhir ini digunakan oleh mereka untuk menjaja isteri muda Rohaizat ke segenap pelusuk Dun Permatang Pasir. perbuatan menjaja Isteri muda Rohaizat dieksplotasi sebaik mungkin oleh mereka demi mencapai impian politik mereka.

Islam tidak pernah mengajar ummatnya melakukan perkara terkutuk itu, harus di ingat adakah perbuatan Nasaruddin Tantawi betul? sudah kah isteri Rohaizat meminta izin suaminya untuk keluar rumah ? nasaruddin tantawi tahu tak yang dia membawa keluar isteri orang tampa mendapat keizinan suaminya. Inilah ajaran Islam songsang yang dibawa oleh PAS. Islam menggalakan kita memelihara rumahtangga yang dibina. Tetapi PAS terus menerus menghancurkan rumahtangga orang demi kepuasan nafsu mereka. nasaruddin tantawi menghancurkan rumah tangga orang lain.Jadi seronokkah PAS melihat rumahtangga Rohaizat bercerai berai hanya semata-mata dendamkan umno/bn. inikah perangai yang diajar oleh islam ?

Comments

Anonymous said…
memang pukimak punya PAS
diorang ni serban je tinggi..tanduk pon tinggi..diorang ni pakai serban ingat alim la konon..tp mulut mcm longkang..harap2 dpt la balasan kau nanti...
Lord Garam said…
SALAM BRO,

DAH BUKAK POSA NIE TOKEY NAK CAKAP..FAK U PAS..!

SETUJU TAK..!
Wangsa Maju said…
Salam,
PAS bawak isteri siapa? Isteri muda Rohaizat? Eh bukan Rohaizat cakap tu bukan isteri dia ke? Bukan dia cakap isteri dia yang sorang tu je ke? Mana satu betul ni?
Jumayatara said…
Setuju dengan darulehsan today

Calon songlap UMNO ni memang banyak bagi masalh ...konkek nak, ngaku bihni tak nak.....cam ni nak jadi wakil rakyat....puuuiiihhhh
MK IV said…
kepada semua pembaca:

di harap tuan-puan semua tidak perlulah melayan komen-komen yang diberikan oleh seorang kanak-kanak spastik yang menggunakan nick name tok mudim.

sekian terima kasih.
Anonymous said…
Makhluk2 ni pakai serban atau kopiah bukan kerana ikut sunnah nabi tapi nak sorok tanduk setan yang ada dekat kepala makhluk2 ni. Menyamar je lebih ulama PAS ni. Bongok....
kerapunaga07 said…
salam bro,
tok mudim tu kulup lg kut,tu sebab orang pas perangai macam budak2..xcaya tunggu esok kat P/pasir ,mesti buat buat kecoh.mana boleh terima klu calon pas kalah...
Anonymous said…
POLITIK AND POSTING HAPRAK OLEH BLOGGER NI.LAU YE PUN NK SUPERIMPOSE GAMBAR POMPUAN DGN TANTAWI TU, AMIKLAH FOTO POMPUAN YG DAH MATURED.KO LETAK FOTO BUDAK BELASAN TAHUN.MCM TK DE MODAL.

BODOH PUNYA BLOGGER.BLOGGER SYOK SENDIRI.

PASTU CEMARKAN NAMA DARULEHSAN

Popular posts from this blog

NAJIB TETAP KE PENJARA SELAGI MUHYIDDIN JADI PM

BILA KERAJAAN PN NAK BUAT PEMUTIHAN MYKAD?