"Lelaki Mabuk itu Agen BN" kata Gobinad

Tampa perlu berfikir panjang, Gobinad Singh Deo, Ahli Parlimen Puchong menuduh seorang lelaki mabuk adalah agen provokasi yang diupah oleh BN untuk menggangu kelancaran Majlis Deepavali anjuran DAP yang hanya untuk ahli parti pakatan haram, dalam majlis itu seorang lelaki yang dikatakan mabuk oleh Gobinad meluahkan rasa tidak puas hatinya kepada gobin dan Majlis Perbandaran Subang Jaya kerana gagal menyelesaikan banyak masaalah seperti sampah, longkang, lampu jalan dan lain-lain masaalah yang ada selepas Pakatan Haram memerintah selangor.

Apa yang diluahkan oleh lelaki itu mendapat tepukan gemuruh oleh mereka yang hadir di majlis rumah terbuka deepavali anjuran DAP Puchong di Dewan Seri Serdang, bagi menutup aibnya gobin menuduh lelaki itu mabuk dan ianya di upah oleh BN untuk menggangu majlis itu. det difahamkan ada kira-kira 400 orang miskin berbangsa India yang hadir tetapi sumbangan hanya di berikan kepada 200 orang sahaja, lagi 200 orang hanya duduk melopong di tipu hidup-hidup oleh gobin. sebelum majlis itu berlangsung, penduduk miskin ini telah dijanjikan dengan bermacam-macam sumbangan, tetapi bila majlis berlangsung hanya 200 orang sahaja yang layak mendapat sumbangan dari DAP yang berupa hamper dan duit sebanyak RM 50 setiap sorang, bayangkan la bertapa punya hebat Gobin dan DAP menipu rakyat miskin di kawasan Puchong.

Majlis yang sepatutnya tamat pada jam 11.30 malam terpaksa di tamatkan seawal jam 10 kerana ada diantara mereka yang miskin ini tidak mendapat bantuan seperti yang dijanjikan pulang dengan perasaan hampa dan mereka baru tahu yang mereka ini telah di tipu hidup-hidup oleh DAP dan Ahli Parlimen mereka.

Comments

Unknown said…
Goebind dan gangnya penipu besar, jangan heranlah dia tipu kaum India yg miskin ni. Segala penyamun dan penyangak ada dalam pakatan Syaitan.Bermula dari Ulamak Warisatul Azazil Nik Aziz hinggalah Anwar ALjuburi, semuanya penipu agong abad ini.
Ipoh Marley said…
GOBIND SINGH MERUPAKAN ANAK LUAR NIKAH KARPAL DGN ISTERI LIM KIT SIANG!!!
Anonymous said…
mamat ni memang sial.
Anonymous said…
GOBIND bangsat!
makan taik anjing!
bapak kurang ajar, anak pun kurang ajar.. konon nk jadi hero la.. ptuuuiihhh!


si bapaknya pula pe cite? hidup lagi ke x?
CHAIRMAN KAGA said…
PUAK GEROMBOLANLAH SAHAJALAH YANG MAMPU MEMBELA NASIB KAUM KELING. KELING SEPERTI PARPUKARI DIANGKAT MENJADI RAJA SEGALA BLOGGERS. INILAH YANG CONTOH 1MALAYSIA YANG DIWAR WARKAN
CHAIRMAN KAGA said…
AKU LUPA NAK TAMBAH
MUHHAHAHAHAHAHAHAHA
DAN
HE HE HE HE HE

Sekian Sahaja

Saya Yang Menjalankan Tugas

BERKHIDMAT UNTUK KAO ORANG

Chairman Kaga
KGC said…
Mamat nie sama je spesis dgn yang lain.Menipu orang..jadi MP Puchong tak ada nampak perubahan apa2 pun.Dulu masa berkempen dok mainkan isu tol...lepas menang..tol sama je harga dia..

bro, mohon copy paste.
hanizam said…
pangkah, jangan tak pangkah...padan muka sape bagi undi untuk "sang biawak" ni...memang kena tipu hidup-hidup...kalau dalam mahkamah dia putar belit untuk menang, nikan pulak dalam politik....
Anonymous said…
tobat la..kawan2 oii..belajar la sopan skit..mak bapak..cikgu hampa ajak ka guna bahasa mcm 2..ingt ari akhirat la sama...esok dapat la balasan...nauzubillah
pusaka melayu said…
gobinatang singh..

nko memang celaka.. nak tunjuk hero sangat la konon.. blah la penipu semua kaum.. bukan setakat tipu org india jer.. semua kaum nko tipu.. nak perjuangkan isu tol konon.. blah la.. ini anak raja putar belit..

jangan nak tunjuk berlagak sombong dan bongkak la dey tambi.. ingat nko jd peguam org takut.. hehehe klu nko berani.. mau lawan kaa.. try la cabar.. kat bagunan parlimen bleh la nk tunjuk hero.. haha..

aku tau nko mesti jenis penakut punya.. aku nak tgk berapa kerat nko punye geng mau kasi tulun..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID