Pandangan Khairy: Namewee Budak Baik, Pengetua Tu Racis

Ini juga racis

Bila cikgu melayu marah anak muridnya yang berbangsa cina, pemuda bn yang diketuai oleh khairy jamaluddin kata cikgu tu racis dan minta pihak kementerian mengambil tindakan keras terhadap cikgu tu, tapi bila anak cina yang bernama namewee ni memaki hamun pekerja tnb yang berbangsa melayu dan kemudian mengaibkan mereka dengan memasukan klip video maki hamun itu kedalam youtube yang ditonton oleh ribuan manusia diseluruh dunia, kenapa kj diam? adakah kerana namewee kawan baiknya? kenapa kj beria-ia benar meminta guru yang marah kepada anak muridnya kerana melanggar disiplin sekolah di ambil tindakan keras, ohh aku lupe, kalau tak silap aku kj tak pernah bersekolah di malaysia, jadi dia tak tau tentang disiplin dan undang-undang sekolah di malaysia.

Korang saksikan lah sendiri macam mana buruknya perangai kawan kj yang memaki hamun pegawai tnb dalam klip video bawah ni... yang mana semua pekerja tnb tu berbangsa melayu.



Kawan kj tu langsung tak tau apa pasal elektrikal, dia mempertikaikan kenapa rumah dia tak ada elektrik tetapi pejabat tnb ada elektrik, dia tak paham apa maksud breakdown dan apa itu shutdown, mungkin lebih elok dia belajar bahasa Inggeris dengan kj pasal kj kan lulusan oxford.

Perbuatan namewee mengeluarkan video itu di youtube memalukan tnb dan negara malaysia, kalau orang luar tengok sudah tentu mereka akan kata tnb haprak, so tnb tunggu apa lagi saman la anak cina tu.. di sebapkan kawan kj inilah, kebanyakan staff tnb sekarang menjauhi umno, kerana mereka berpendapat kerajaan langsung tak mahu ambil tindakan terhadap orang yang memalukan mereka, apa korang ingat diaorang tu tak terasa ke dengan perangai bodoh kawan kj tu...

Bodoh betul kawan kj yang bernama namewee....



Comments

Anonymous said…
salam bro..knp tidak di utarakan nama namewee dan video2 klip utube yg di hasilkan kpd laman fb,blog DSNajib?setakat viewers blog anda ini apa lah sgt yg rata2 nya mmg men yokong hak bumi...tq.
Anonymous said…
mungkin ini caranya kumpulan DSAI dan KJ nak menjauhkan orang Melayu daripada UMNO dengan membiarkan semua penghinaan kepada orang Melayu tanpa sebarang pembelaan. lama kelamaan orang Melayu fe up dengan UMNO.
Empayar-Pemuda said…
http://empayar-pemuda.blogspot.com/2010/08/konspirasi-perpecahan-orang-melayu-oleh.html
PAPA GOMO said…
KJ dah kena pegang telor!!!
Anonymous said…
DET and GOMO,

Kita nampak spt kj dah di pgg teloq, tapi sapa yang ramas. Itu satu hal, aku berpersepsi yang Najib juga sedang di pegang telurnya, tunggu untuk di ramas. byk tindakannya menunujukkan yang teloq dia juga sedang di usap untuk di ramas!

Aku RIMAS!
Anonymous said…
hanya kerana blackout, si budak lahanat ni boleh sewenang2nya memaki hamun tnb?

kita selalu kena blackout tapi boleh terima dgn rasional kerana mana ada perkhidmatan yg sempurna 100%?

kadang2 air paip putus bekalan, kadang2 talian telefon hilang bila kabel di curi, kadang2 blackout sampai 2@3 hari. tapi disebabkan kita ni BERIMAN @ lebih sabar, rasanya tak terbanding dgn zaman kecik2 dulu langsung takde elektrik! takde air paip(mansi di terusan/telaga)

MENGAPA CINA BANGSAT NAMAWEE NI MASIH DIBIARKAN BERMAHARAJA LELA?

TAK BOLEHKAH ORANG MELAYU RAMAI2 BUAT LAPORAN POLIS TERHADAP SIBEDEBAH NI KERANA TERLALU BIADAP MENGHINA ORANG MELAYU, AGAMA ISLAM, POLIS, TNB BAHKAN LAGU NEGARAKU YG DIHINANYA MASIH TETAP BOLEH DIAKSES DI YOU TUBE? MENGAPA? MENGAPA?

TAK BOLEHKAH MANA2 PENEMBAK TEPAT LENYAPKAN CINABENG NI? AKU RASA DAH BERJUTA ORANG TERUTAMANYA PEMUDA2 CINABENG MCM NAMAWEE BABI LAKNAT NI TERPENGARUH DGN PAPARAN YG DIA BUAT. ALANGKAH MALANGNYA NEGARA MALAYSIA YG AMAN DAMAI MEMPUNYAI NAMAWEE BABI LAHANAT NI..MEMANG *&&%#^%$&^$&^$*

habiona

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID