Sekali Lagi PAS Lacurkan Masjid Di Selangor.


Yaa... sekali lagi kafir harbi yang hari-hari makan babi masuk kedalam masjid sehingga ke saf pertama orang islam bersembahyang, kalau dulu adun seri andalas xavier jayakumar masuk kedalam masjid lipat kajang di klang untuk memberi tazkirahnya tapi kali ini seorang amoi kafir harbi dari parti dap yang juga ahli parlimen serdang pula masuk untuk menyampaikan cek. tak boleh ke jawatankuasa surau buat penyerahan cek tu di luar dari dewan sembahyang, kenapa mesti masuk sampai ke saf pertama?

Bergitu kebulurnya jawatankuasa surau al-huda kajang dengan sumbangan amoi kafir harbi ni sehingga mereka sanggup membawa masuk orang kafir kedalam dewan masjid tempat kita bersembahyang... cilaka sungguh puak-puak pas ni, kerana politik, mereka sanggup menghina kesucian rumah ALLAH.

Gambar ini di ambil ketika Teoh Nie Ching (Ahli Parlimen DAP Serdang) telah memberi tazkirah di Surau Al Huda, Kajang pada jam 9.33 mlm, 22 Ogos 2010.

Comments

Macam baghal. Tajuk letak "masjid" tapi location kejadian kat Surau pulak.

Ko nak fitnah biar beragak sket weh..

Ada mana2 hadis kata orang kapir xleh masuk masjid?
Anonymous said…
sama la tu bangang... yang penting kat rumah ALLAH, tu pun nak kena terang kan juga kee? tu la hari2 makan babi tu pasal baghal...
inidra dhom said…
Belia aljuburi....
ISAC said…
Lepas tu X tutup aurat lagi,

sib baik x buat floo show...
Anonymous said…
Jumaat ni sure ada doa untuk amoi tu pulak, ha ha ha
Anonymous said…
Peluang sesekali tengok amoi tanpa di ketahui isteri isteri...
Anonymous said…
tak de dewan orang ramai ke, tak de bangsal kat luar ke. Pasal kenduru boleh tutup jalan bukak kemah. bab bagi derma ini tak boleh ke buat kat luar.

Peratuaran melawat masjid oleh bukan islam memerlukan mereka menutup aurat. Ini apa cite ni ? baju tu pulak macam pinjam peramugari punya je.

Dia tak de pakaian kebangsaan Malaysia yang lain ke?

Elik lagi YB Eli duduk rumah pun pakai kain batik. Gambar ada di mana-mana. Ada sesiapa tak tengok lagi. Lepas puasa lah tengok , tengok sekarang kurang pahala.
Anonymous said…
Bravo!

Itu semua atas tajuk Melayu Liberal! Kapiaq boleh masuk tempat mana pun. Tak lama lagi jangan heran depa bawak kapiaq dalam bilik tidor pulak tengok depa 'main'

Mat Peliaq
joecharlie said…
Ada mana2 hadis kata orang kapir xleh masuk masjid? kalau X DA HADIS cam ni maka ramailah KAFIRUN DAH MASUK MASJIDIL HARAM DAN MASJID NABAWI??? biro betul
Mordecai Kucai said…
Sila rujuk

http://albarakah.lefora.com/2010/06/23/melantik-orang-kafir-sebagai-pemimpin/

Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi wali dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Inginkah kamu mengadakan alasan yang nyata bagi Allah (untuk menyiksamu)?
QS. an-Nisa' (4) : 144


Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi wali (mu); sebahagian mereka adalah wali bagi sebahagian yang lain. Barangsiapa di antara kamu mengambil mereka menjadi wali, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim.
QS. al-Mai'dah (5) : 51

Apabila saya mendengar dan melihat terjemahan bagi ayat-ayat Al Quran di atas, saya mula bertanya-tanya kepada diri sendiri bolehkah kita sebagai orang Islam yang sudah tentunya merindukan agar pada satu hari nanti akan tertegaknya kalimah Allah dan secara langsung menjadikan Malaysia ini sebagai sebuah negara Islam, apakah boleh kita melantik orang kafir bersama-sama dengan kita sebagai pemimpin.

Saya seterusnya semakin menjadi keliru apabila sebuah parti yang memperjuangkan Islam memutuskan untuk membenarkan orang kafir untuk bertanding di bawah nama Parti tersebut dengan beberapa hujah dan antara hujahnya adalah tahaluf siasi.

Akibat daripada kekeliruan ini, saya memohon agar ustaz dan sahabat-sahabat yang ada di laman ini dapat membantu saya untuk memberikan jawapan bagi kekeliruan saya ini dan sekiranya orang kafir boleh dilantik maka apakah syarat-syaratnya dan sekiranya orang kafir dilantik apakah untuk menjaga kepentingan mereka sahaja. Untuk itu saya pohon agar ustaz dapat mencadangkan kepada saya bahan rujukan bagi membolehkan saya mendalami isu ini dan dapat meleraikan kekeliruan ini.

Terima Kasih

* Ustaz kafir di PAS tu apa yang dia sorok mengenai ayat di atas. Pengikut lagi la .. Dah guru kencing berdiri murid kencing berlari hahahaha
Semut Hitam said…
Jawapan buat BeliaBenciPemfitnahBangsat:

Berdalilkan sabda Nabi; “Sesungguhnya tidak halal (yakni tidak harus) masjid bagi wanita haid dan orang berjunub” (Riwayat Imam al-Baihaqi, Abu Daud dan Ibnu Majah dari Aisyah r.a.

Jika namanya kafir dan sudah semestinya pernah berjunub (yakni bersetubuh) maka bila masa pulak dia mandi wajib?
Anonymous said…
Terang lagi bersuluh DAP nak jahanamkan Melayu lebih2 lagi benci pada Islam. lagi mau terima ka? sengal puak2 ni.
Anonymous said…
Dulu amPAS kate UMNGOK kapir kerana bersepakat ngan kapir MCA,MIC dll.Sekapir2 UMNGOK tak dak lak bagi harbi2 tuh berkeliaran dlm masjid/suarau atau doakan kesejahteraan depa lepas khutbah.

Tup2, Allah Ta'ala tunjukkan semenjak dua nih, amPAS buat lagi hebat dari UMNGOK termasuklah kes amoi nih dlm bln Ramadhan yg penuh keberkatan.

Yelah,sume iblis/setan telah diblenggu, jadik juak2 nihlah penggantinya.

Kata dulang paku serpih;
kata UMNGOK,rupanya amPAS yg lebeeh...
hangkedee said…
fatwa pas. suara perempuan aurat,Umno kafir,berkawan dengan syaitan,boleh maki hamun,Baiah dll.Lu fikirlah sendiri?
Anonymous said…
AWAK TU PUN PASAL ADA TERJEMAHAN KALAU TAK HARAM TAK TAU PUN APA MAKNA BACAAN AL QURAN. TAK PAYAHLE NAK BAGI TERJEMAHAN AL QURAN KAT SINI....
KALAU TAK TAU CERITA SEBENAR TAKYAH LAH... BAIK DIAM AJE..75
Anonymous said…
BUAT TERJEMAHAN SURAH AN-NISA' LA, AL- MAI'DAH LA MACAM LA FAHAM MAKSUD TERJEMAHAN, ITUPUN SEBAB TENGOK TERJEMAHAN KAT TEPI AL QURAN...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID