Akibat Terlalu Banyak Baca Harakah, Guru PAS Dipenjara 12 Tahun.


Seorang guru pas dipenjara selama 12 tahun dan 2 sebatan kerana merogol seorang anak muridnya yang berusia 12 tahun, hakim mahkamah seksyen, zainal l salleh menjatuhkan hukuman itu keatas tertuduh mohd saidi che tengah yang juga seorang guru yang juga ahli pas dan mengajar di sekolah sebuah sekolah rendah di tanah merah. di katakan kejadian itu berlaku ketika tertuduh mengajar kelas tusyen kepada pelajar itu.

Tertuduh telah melakukan perbuatan terkutuk itu sebanyak dua kali, kali pertama dia membawa budak perempuan itu ke rumahnya dan kali kedua, dia membawa budak perempuan itu ke sebuah resort di pasir mas kelantan.

Tertuduh yang berpengalaman mengajar lebih 20 tahun bagaimanapun bernasib baik kerana hukuman penjara itu berjalan serentak bermula semalam.

Selain itu dia juga bernasib baik kerana mahkamah membenarkan permohonan penangguhan pelaksanaan hukuman dikemukakan peguamnya, aminuddin ahmad dan muhammad hasif hassan hingga rayuan dikemukakan di mahkamah tinggi. sumber media cyber.

Pada aku ini semua salah harakah dan harakah daily, kerana kedua-dua akhbar itu terlalu banyak mengiklankan ubat kuat, maka pembacanya pun turut la terpengaruh, macam mamat yang rogol budak umur 12 tahun tu, nak try dengan bini, bini dah tua, dah tak larat, nak cari pelacur takut dosa, nak kawin lain, tak mampu pasal dia bukan adun atau parlimen pas, nak tak nak cari lah budak umur 12 tahun yang tak tau apa-apa.

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 comments:

Anonymous said...

haarakah tu kan quran orang pas bro, so mereka akan ikut dan patuh apa yang di tulis dalam harakah tu.

Anonymous said...

dia bkn tkut dosa nk main pelacur tp tkut kna HIV....puak2 ni mane tkut dosa sbb Nik Ajis kata klu sokong PAS dosa diampun kn....ingt2 la siksa kubor

Anonymous said...

buruk betul perangai orang parti isle ni, bini orang pun dia tutuh ni budak under age pun dia tutuh jugak. tak pe la nik aziz boleh maaf kan.

Anonymous said...

jangan kata baca kitab harakah tp kalau pemimpin mrk sndiri cakap leh masuk syurga undi PAS apalagi kalau nak rogol pun boleh nanti PRU pangkah PAS pasti syurga menanti

Mordecai Kucai said...

Kat Pork Ko Net ajis: Tak pa itu balasan dunia di akhirat tetap shurga tempatnya.

Itulah, di mana ada PAS di situ ada kejahatan dan dimana ada kejahatan di situ ada PAS.

Kalau nak pas Syaitan masuk PAS.

Anonymous said...

abis, pak nik nyanyuk dah keluarkan fatwa ke belum nih..? :-(

Anak Lenggong said...

Lorrrr.....cikgu ni tak pegi jumpa nike ajis ke ..bukan ke orang tu boleh membersihkan segala noda...dan dosa...(buat seperti mat sabu ngan adun selinsing)...tapi apa nak hairan didalam haramkah serta blog melayu PAS banyak iklan ubat kuat..lepas ni akan terbit pula iklan menawarkan khidmat sex didalam ruangan iklan mereka...

mjaffny77 said...

kt dlm harakah bnyk iklan ubat kuat, sbb tu jd mcm ni...dlm harakah pun ada ubat merangsang minda, nk bg cerdik, sbb org yg dok baca harakah ni ramai sgt yg bangang!

Anonymous said...

Salam semua..

Saya nak cadangkan agar koran..eeh..media harakah di tukar nama jadi SERAKAH.

Iklan kena di tambah dengan iklan 'Pembesaran dan Pemanjangan' si awang kenit dan juga iklan 'Pengecilan dan Penyempitan Lurah'untuk awang kenit.

Baru jadi tambah power n top.

Ada sesiapa nak tambah?

Anonymous said...

Jangan buat dosa kering Bro...

Apa, korang ingat bila dia ahli Pas, semua org Pas tak senonoh...

Check balik Bro, kebanyakan yg kuat buat dosa ni orang2 UMNgOk Bro...orang kuat2 pulak tu...

Rahim Tamby Chik, Muhamad Taib, Isa Samad, Khir Toyo...itu belum dosa yg kecik2...

He he

Anonymous said...

bapak wali pun boleh tergugat.. apakah ustaz ......

Anonymous said...

kome ni kan klu bab rogol2 nih suke sgt mbc.. akbar2 kome tu klu x de citer2 camtu x sah..dh naik meloya aku nk bc..