Yahudi Pengendali Stesen Radio Free Sarawak.


Terdesak untuk menjatuhkan taib mahmud, pembangkang sarawak menggunakan khidmat yahudi untuk memburukan image kerajaan negeri itu, pengendali laman web sarawak report dan radio free sarawak di percayai seorang yahudi yang pernah tinggal di sarawak sebelum sarawak merdeka melalui malaysia.

Clare rewcastle brown, adik ipar bekas perdana menteri britian merupakan seorang berketurunan yahudi di sebelah ibunya, dia bersama seorang lagi rakan rakyat malaysia bernama peter john jaban, seorang dayak sarawak yang menggunakan nama pena papa orang utan.

Tidak pasti dari mana mereka mendapat dana untuk menubuhkan stesen radio itu, tapi aku sarankan kerajaan negeri sarawak menyiasat dari mana mereka dapat dana untuk memburuk-burukan kerajaan negeri sarawak dan malaysia.

Comments

Mordecai Kucai said…
Bebaskan Serawak? Nak berjuang pun yang senang senang. Air dah bersih, letrik ada dan macam macam lagi. Sedap sedap jer nak jadi pejuang pembebasan.

Pergi negara Arab tu kalau berani. Kalau mungkin boleh tercabut nyawa. Makanan mahal. Bila kecoh baju pun entah berbasuh ke tak.
Anonymous said…
Tak kisah la apa pun, yang penting saya berpendapat Taib Mahmud patut berundur. Dah lama dah.
Anonymous said…
pok nik bilo gak? lamo doh..
Anonymous said…
This blogsite is absolutely disgusting. Every fact is so twisted and misleading.

What has this lady to do with Yahudi? Not all Israelis are bad and not all Muslims are saints as well.

Taib Mahmud brings shame to all Muslims with his ill-gotten gains and yet this website is singing praise on him.

Disgusting!!
Anonymous said…
Taib Mahmud mesti berundur sebelum revolusi diSarawak berlaku pada masa terdekat ini. Taib mesti berhenti dari pilihan raya yang terdekat ini. Bini barunya yang muda ini berlagak seperti Anna Nicol Smith yang sudah mati. Dia ada melahirkan anak kepada boyfriendnya walaupun dia sudah berkahwin dengan suami tua berumur 84 yang terkaya di AS. (Kahwin dengan suami terlalu tua, tetapi berzina dengan boyfriendnya sehingga dapat seorang anak luar nikah.)Sudah ternyata bini muda orang Syria ini bertujuan mahu membolot hartanya.
Tetapi KM Sarawak yang bodoh ini mementingkan kecantikan perempuan supaya dibawa kemajlis makan malam VIP yang dibawa seperti binatang permainannya sahaja. Sultan Brunei sudah fed up dengan bini muda nombor 3 tentu ada sebab.
Lihat sahaja muka Taib dari dekat, otaknya dan suaranya sudah usung.
Perempuan muda Syria ini memang tunggu bila dia akan menjadi janda kaya, lagi lekas lagi baik.
Sedarkah wahai manusia Sarawak semua?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID