Anwar Naik Hantu Di Rumpun Makmur...

Anwar semalam naik hantu, apa bila ceramahnya semalam tak dapat menandingi ceramah ummi di seberang jalan sana, memang ramai jugak yang datang dengar anwar membohong, tapi yang buat naik hantu ialah mereka duduk di bilik gerakan amk pkr, tapi mereka sepakat tumpukan perhatian mendengar ceramah ummi di seberang jalan.

Buat pertama kalinya, anwar berbohong tak sampai satu jam, dari gaya anwar semalam, dia memang tak boleh tahan dengan pendedahan ummi, banyak kali dia cuba meyakinkan pendengar dengan mengatakan ummi dibayar dan upah oleh umno/bn tapi tak satu pun soalan yang tanyakan oleh ummi itu di jawab oleh anwar.


Sampai ternganga mulut mamat sebelah tu dengar anwar membohong rakyat.


Sampai serabut rambut nak meyakinkan orang apa yang di tipunya tu betul.

Comments

Anonymous said…
Fuhhh..hensem beno wajah BroABI masa berceramah semalam.....yang paling best wajah pada foto kelima tu... sebijik cam muka orang nak ejakulasi atau klimaks....
Agaknya camtu lah muka dia ye dalam setiap ending dia melwat...hahaha
Anonymous said…
macam sial je muka anwo kau ambik...
Anonymous said…
muka org kuat temberang camtulah...bile nak bertaubatlah dia nie..
Anonymous said…
Baru ko tau Anwar punya penangan hah...

Makhluk macam betina pelesit tu nak lawan dengan Anwar...

Macam bumi dengan langit bro...

He he...Hidup DSAI.

Kau lah pujaan hatiku...
Anonymous said…
L O O S E R....
Anonymous said…
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Floveperak.blogspot.com%2F2011%2F03%2Fazwan-ali-serang-ummi-hafilda.html&h=a314f

azmin pun bantai adik dia ummi kt twitter..yg bangang mcm hang je percaya kah3
Anonymous said…
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Floveperak.blogspot.com%2F2011%2F03%2Fazwan-ali-serang-ummi-hafilda.html&h=a314f

azwan ali pun bantai adik dia kt twitter..kah3..dh ready nk ke neraka?
Anonymous said…
anwar naik hantu, atau anwar tuuu memang hantu?.. banyaknya pengikut hantu.

Popular posts from this blog

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

VIDEO Memperingati 46 Tahun Peristiwa 13 Mei 1969...

GELABAH HILANG KUASA, MAHATHIR MACAM SEMBUNYIKAN SESUATU