Mari Kita Kenali Blogger PAS Yang Tinggi Akhlaknya.


Like boss like pencacai, itu lah yang aku boleh kata pasal pojie @ topeng perak @ mohd fauzi ini, kalau anwar suka menutuh china doll dia pun sama jugak macam anwar, gambar di atas di ambil sewaktu dia sedang berpoya-poya di shanghai, dalam fb nya dia mengakui amoi sebelah kanannya tu adalah pompuan dia, apa maksud pompuan dia tu, hanya dia je mampu jawab.

Perangai poji yang menjadi kepala dalam serangan cyber terhadap blog-blog pro bn memang teruk, dia ni dulu pernah terlibat dalam kumpulan black metal, tak tau la mungkin sampai minum darah kambing hitam dan pijak al-quran kut, korang kena tanya dia laa... heeeheee. tapi aku rasa dia buat kut itu pasal dia masuk pas, nak cuci dosa, untung-untung nik ajis ampunkan dosa dia.

Dia ni budak kelantan tapi merempat kat subang jaya, memang betul la di ni peminat china doll, korang boleh tengok dia undi siapa masa pru lepas, tapi aku dengar sekarang ni dia dah dok kat kelantan, pasal husam panggil dia balik sana untuk kerja dengan dia, banyak lagi kes mamat muka macam mat gian ni, nanti lah kalau ada masa aku tulis lagi, apa pun korang tengok la berberapa bukti yang aku tulis tu.

Comments

Anonymous said…
budak2 bergaduh rebut gula-gula korang ni.hahahahaha pas umno DAP PKR.hahahahaha.
Mr Joker said…
Alamak bro... lu lupa nak letak no enpon gua bro... amik ni letak skali pepehal senang nak koling2... +6017 595 9755.

Nantikan pendedahan seterusnya...

*tanya la Parpu Stout tu betul ke tak dia minum..? cer tanya dia sape lagi geng sepeminuman dia.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID