KANTOI: Joe Bedul Terkantoi Lagi.

Apa la nak jadi dengan hang ni joe bedul oii... benang yang basah takkan boleh tegak, setiap jawapan yang kau bagi, semuanya kantoi, macam mana la dulu kau boleh kerja dengan btn.

Kata joe bedul dalam pc nya semalam "terdapat bayang ketiga dalam rakaman video fitnah yang disebar di laman youtube dan internet, yang menunjukkan video berkenaan sengaja dirakam.“Terdapat tiga bayang yang jelas dalam video berkenaan yang menunjukkan ada cahaya dari arah kamera itu. Ini membuktikan video itu sengaja dirakam dan diketahui individu dalam video berkenaan,”

Ok... aku nak bagi tau korang, ada berapa orang yang korang nampak dalam video durasi 1.47 saat tu, 3 orang kan....? so logik tak kalau bayang-bayang dalam video tu ada 3? logik kan? cerita ni akan jadi tak logik kalau dalam bilik ada 3 orang tapi bayang-bayang ada 4 atau 5, joe bedul boleh pertikai video tu, tapi dalam bilik ada 3 bayang ada 3 maka logik la, anwar satu bayang, eskay satu bayang dan amoi pelacur tu satu bayang, ni kut mana joe bedul nak pusing ni....

Ada pulak tu sorang blogger depa pulak kata ada 2 remote control, kononnya satu untuk tv dan satu untuk kamera, tapi yang bodohnya tu dia suruh pulak kita video tu dari saat 0.29 hingga saat 0.32, cuba korang tengok balik video tu, ada berapa remote yang korang namapak? 1 kan? ok lagi satu kita pun tak tahu itu remote control ke hand phone ke, remote aircond ke, so itu korang sendiri pikir la ekk... bab tulisan thai tu, tak payah jawab la, nanti aku buat video ceramah aku letak tulisan punjabi, so korang boleh kata aku buat video tu kat negara india.

Comments

Anonymous said…
bodoh betul la johari abdul ni, ada je menda yang dia nak pusing, padahal dia lah orang yang pertama terlompat-lompat kata itu anwar...itu anwar.
Sudir said…
Nak jugak tengok video porno bahasa punjabi.. kehkehkeh..
memang bodoh betui si joe ni, dia ingat ada tiga bayang + tiga orang = enam orang, kemungkinannya adalah;

1.Anwar dan pelacur sedang buat klip video lucah
2. Acara kenduri seks tiger show
3.Cukup saksi kes zina, tak perlu qazaf menqazaf.
4.memang Anwarberahi jenis tak malu, mengeseks depan orang.

Macamana lu bleh jadi Pengarah BTN dulu joe oi!, tahap pemikiran lu memang layak untuk jadi pencacai fuckatan jer!
Anonymous said…
Mr. Joe don'twaste time haggling and denying suruh boss you beri DNA and tunjukkan Jam OMEGA with the Arab Saudi Crest settle everything

Macam mana boleh jadi YB pun questionable Samdol ni..Mr. Flip Flop! masa view video dkt. Carcosa another story had an enjoyable time of his life Yak!
perkasapetaling said…
Jo Bedul dah malu besar:-
1)sebab cuba kencing bang nuar, senyap2 pegi nonton video gelap bang nuar.
2)sebab minta wang 'pelincir' bagi membawa kengkawan datang untuk sama2 kencing bang nuar.
3)sebab datang bawa 5 kengkawan tapi kena kencing atas kepala oleh datuk T.
4) sebab cuba ugut datuk T minta imbuhan 1juta sorang bagi 7 org kengkawan yg dia kata boleh bawa.
5) sebab bila kena kencing ngan datuk T pasal cuba minta duit pelincir dan imbuhan bawa kawan sama2 kencing abg nuar, malu ngan diri sendiri dan malu ngan kengkawan dan paling malu sekali bila impian nak jadi jutawan segera terkantoi!
Itulah antara sebab kenapa Jo Bedul sekarang terlompat-lompat cuba menegak benang yang kuyup!
Udahlah Jo Bedul, ko jumpa jelah pak daro ko dan minta maaf sbb tuduh dia nipu. Kembalilah kepangkuan sedara mare dan kejalan yg benar, tulus dan terang!
Anonymous said…
haha..lawak2..budak2 darjah 6 pun lagi cerdik dari dia ni..
Anonymous said…
korang & stupid blogger ini memamg bodohla...kaki putar alam..dia kata ada light dr kamera tu....thats meant org yg dlm klip ini tau depa duk kena rakam......so anwar bukanla bodoh mcm org umngok or bn....umno ni memang pelak la...
Haziq Ismail said…
si joe ni mang bodo.. pnipu pulak tu.. adeke aritu mase wat pc die kate ade 4 section dlm rakaman tu... bile dah klua clip tu, kantoi menipu.. joe MP penipu..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID