Update Bershit 2.0.2 Perusuh Dah Berkumpul.

Perusuh dah mula berkumpul di stesen keretapi kl, pintu c, ada kedegaran suara-suara jalang yang cuba memprovok pihak polis, banyak muka-muka student ipta...

Tangkapan setakat ini 300 orang di stesen keretapi kl... Padan muko...
Published with Blogger-droid v1.7.2

Comments

Anonymous said…
Sekiranya mereka nyata student IPTA atau IPTS yang mendapat biasiswa harap pihak Kerajaan tarik biasiswa dan loan PPTN ramai lagi yang anak2 mereka pro kerajaan tidak mendapat biasiswa. Mereka ni kena AJAR betul2 . Fikir duduk di Menara Gading bertambah cerdik rupanya lagi BAHLOL.

Nak tanya sedarkah mereka yang berhimpun nak menentang kerajaan hanya mereka umat Melayu Islam yang hilang akal .....bangsa lain mengapikan aje mereka tak bodoh tak ada pun mereka berhimpun. Sedarlah bangsaku.
Anonymous said…
nak blaja buat cara blaja
Anonymous said…
Setuju dgn "anon July 9, 2011 12:27 PM", tarik biasiswa atau pinjaman, biar diorang pegi mintak tolong dgn Pakatan Haramjadah tu. Pemimpin Pakatan Haramjadah banyak dapat dana asing, pasti boleh bagi.

Tak ada gunanya ditolong kerana mentaliti telah KOTOR diliwat dek KOTE BENGKOK.
lias marzuki said…
Kita tak faham kenapa yg terpelajar pun terbabit sama adakah kerajaan atau pemerintah kejam dan zalim, tidak adil ,tidak telus dan tidak saksama. Adakah pilihanraya kita tidak adil, tidak saksama, dan tidak telus. Nampaknya golongan terpelajar ini senang sungguh di pesongkan oleh dakyah "persepsi fitnah dan pembohongan" AMBIGA BERSIH a.k.a Pakatanal Rakyatul Syaitan.
Anonymous said…
tangkap..lepas tu buang semua dari pengajian
TULA PARTI ANAK HARAM JADAH NI MENGHASUT PELAJAR PULA, LINGKUPLAH PELAJARAN BUDAK2 TU, LINGKUP
Anonymous said…
Di UPSI kepala dia nama Adam Adli.Macam2 dikatanya kepada kerajaan,kapitalis,elit tapi sudahnya dia pun mintak biasiswa KPM.Hipokrit! Semalam,dengan Kelisa WKE 3264 dia angkut budak2 UPSI, bergabung dengan budak2 Unisel sebelum gerak ke KL

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID