Persamaan Di Antara African Union & Pakatan Haram..

Al-fatihah kepada jurukamera bernama tv yang maut ketika menjalankan tugas di somalia, menurut sumber dari papa gomo, memang sahih anggota tentera african union lah yang menembak mati jurukamera bernama tv dan mencederakan jurugambar tv3.

Jadi apa kaitannya african union dengan pakatan haram, african union di taja oleh big brother anwar iaitu amerika, dalam sumber semalam, african union berselindung dengan menyalahkan kerajaan somalia dan kumpulan al-shabab dan kenyataan african union itu di sokong oleh amerika dan pbb, perbuatan african union menembak mati jurukamera barnama tv ibarat baling batu sembunyi tangan.

Samalah dengan perangai pakatan haram jadah di malaysia ni, setiap onar dan masaalah yang mereka buat selalunya mereka tidak mahu mengaku atau bertanggung jawab, mereka suka menunding jari kearah orang lain, tak payah aku bagi contoh, dah berlambak contoh korang dah tengok sendiri, apa sahaja perkara yang mereka buat atau kegagalan mereka, mereka akan letakan kesalahan itu atas bahu kerajaan. tak ke sama tu...

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID