Robohkan Penjara? Telur Azmin Tak Sebesar Telur Rakyat Mesir...

Kenyataan syok sendiri azmin masa kongress pkr hari tu, katanya mereka sanggup robohkan tembok penjara kalau anwar masuk penjara, bila aku dengar kenyataan tu, berguling-guling aku gelak, saat aku tulis cerita ni pun aku dok gelak lagi, macam mana azmin boleh terfikir nak cakap macam tu? adakah dia membaca skrip yang ditulis oleh isterinya shamsidar yang menjadi jalang kepada boss azmin, anwar ibrahim?

Ahli pkr sanggup nak roboh tembok penjara? weii sudah la, pkr pun tak ada jentera pilihanraya, mereka menumpang jentera pilihanraya pas, kalau korang tengok dalam mana-mana prk, pkr lah antara parti yang hancur jentera pilihanraya nya, jentera pun tumpang orang punya lagi ada hati nak robohkan tembok penjara.

Jangan ingat kalau pkr buat kerja bodoh tu, pas akan ikut, tak bro pas tak akan ikut buat kerja bodoh tu, pada pas, lebih elok anwar masuk penjara supaya peluang pas untuk letakkan hadi awang sebagai pm terbuka luas, lagi pun pas sendiri dah naik menyampah dengan anwar yang menganut pahaman pluralisme, pada pas, kerana berkawan dengan anwarlah, orang melayu menolak mereka, kerana anwarlah juga mereka tewas pada prk yang lepas-lepas, hanya menang dua kali je...

Pada aku kenyataan azmin tu tak lebih dari kenyataan nak sedapkan hati boss dia je, sekurang-kurangnya anwar berkata dalam hati, "ada juga orang nak selamatkan aku nanti" atau macam aku tulis tadi, itu skrip yang di tulis oleh shamsidar tanda kasih dan sayangnya dia pada abang nuar....


Comments

Anonymous said…
ketua yg dh songsang..msh lg didokong kuat..ni la namanya taksub..sokong membuta tuli

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID