GEMPAR: Confirm Teresa Cock Seorang YAHUDI...

Terkejut aku bila seorang pembaca blog aku suruh aku cek laman web nation master, bila aku baca nahh kau teresa cock, ahli parlimen seputeh, adun kinrara dan juga exco kerajaan negeri selangor itu rupanya seorang cina yahudi, kalau korang tak percaya korang boleh klik link di atas tu.

Aku cukup yakin dengan maklumat yang diberikan oleh laman web itu memandangkan laman web itu bukan berpengkalan di malaysia, untuk kepastian aku cuba pula search di tempat lain, untuk melihat persamaan, maka ada dua persamaan antara laman web nation master dan wikipedia, ialah tarikh lahir teresa, ia sama 31 mac 1964 dan universiti tempat dia belajar.

Beza nation master dan wikipedia ialah, wikipedia tuan punya akaun boleh edit sendiri maklumat peribadinya tapi tidak di laman web nation master, so aku yakin teresa menyembunyikan maklumat sebenar tentang agamanya di wikipedia.

Aku mintak pihak berwajib tolong siasat perkara ini, macam mana yahudi sekor ni boleh jadi exco kerajaan  negeri selangor...


Comments

Anonymous said…
Kita tunggu dan lihat cara mana si teresa ni SPIN...
Jaga-jaga teresa jangan spin laju sangat nanti terangkat pulak kain tu...hu..hu..
Anonymous said…
kalau dia yahudi, camne agama dia roman catholic pulak? kan yahudi haramkan agama kristian kat pengikut dia?
Anonymous said…
Syabas DET kerana membuat pendedahan ini. Rupa-rupanya ada MP yg beragama yahudi di Malaysia ni. Kalau PR berjaya jadi kerajaan nanti, akan terbinalah SYNAGOGUE di negara kita ni. Tahniah pengundi-pengundi Malaysia!
Anonymous said…
Orang yahudi pun tak sanggup ngaku MP pemalas ni saudara depa daa... spesis oportunis sivaji
Anonymous said…
kalau dia mengaku yahudi, confirm tak senang dok kat Malaysia, tapi kat Malaysia ni memang ada kaum diorang, aku pernah jumpa kat universiti swasta.

diorang ni kalau nak masuk israel diorang tak guna pasport Malaysia, diorang masuk guna special pas.
Anonymous said…
Synagogue sudah ada, Chabad Malaysia dah wujud. Penglibatan Tunku Abd Rahman dgn Yahudi dah wujud sejak merdeka LAGI. Masaalah Yahudi ini dimerata dunia, kubur Yahudi sudah ada di Penang sejak lewat 1800, Teresa dah keturunan , terimalah seadanya. China Kaifeng banyak keturunan Yahudi. APCO Yahudi sbg penasihat Kerajaan Malaysia itu macam mana pulak ?
Anonymous said…
aku kena bekerja keras la sekarang...

pejuang hamas...
Rainbow Warrior di blog Che Det said…
VATICAN CONFIRMS UNDER LUCIFERIAN CONTROL ... http://www.henrymakow.com/vatican_confirms_it_is_under_l.html
Rainbow Warrior di blog Che Det said…
DAJJAL MATA SATU ILLUMINATI = ZIONISTS (TA HA 20:85-91, AL-ARAF 7:155) + FREEMASONS/JESUITS/KNIGHTS TEMPLAR BLA3 (AL-BAQARAH 2:102) http://www.biblebelievers.org.au/wilhelms.htm
Rainbow Warrior di blog Che Det said…
CHROME.EXE TCP Outbound (stream) 127.0.0.1 54781 58.27.108.155 443
CHROME.EXE TCP Outbound (stream) 127.0.0.1 54921 58.26.1.11 80 00:02:58 496 bytes 1.6 KB
Anonymous said…
bodoh,dia roman katolik,bukan yahudi.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID