Seluruh Pekerja Syarikat Perkapalan Di Port Klang Akui Jinggay 13 & AMK Bodoh Dan Bahalul...

Si bahalul ni dulu seorang cikgu sekolah rendah, dia kena buang pasal selalu ponteng kelas, dia tak pernah kerja syarikat perkapalan, jadi dia tak tau apa-apa pasal akta maritim dan international maritim organization (imo) jadi buat apa kita nak percaya cakap orang yang tak ada dalam ilmu perkapalan....
Seperti yang aku ulas semalam, kalau tak ada ilmu pasal perkapalan, tak payah sibuk-sibuk nak bising.

Aku sempat jumpa dengan berberapa orang kawan aku yang kerja dengan syarikat perkapalan di port klang, bila aku ajukan soalan pasal kapal israel masuk malaysia dan demo yang budak-budak bodoh jinggay 13 buat tu, berdekah-dekah depa gelak.

Kata mereka, malaysia tak ada perjanjian perdagangan dengan israel, malah dalam akta kastam 1967 pun tak ada kata malaysia ada hubungan dagang dengan israel, so macam mana jinggay 13 kata itu kapal israel?

Ok tengok pulak apa jenis warna bendera yang yang berkibar di kapal tu? adakah ia bendera israel? kalau ya bendera israel, sudah tentu ia hasil kerja photoshop milo masam macam yang dia buat pada gambar tiang bendera di pwtc dulu. kerana undang-undang malaysia tidak membenarkan mana-mana kapal dagang mengibarkan bendera negara sekutu anwar tu, bukan setakat bendera, malah kalau ada anak kapal yang berkerakyatan israel mereka tak di benarkan turun dari kapal, mampos keras la depa dalam kapal tu sampai kapal tu keluar dari perairan malaysia.

Korang boleh baca ulasan tu pasal kapal israel tu di rbf online dan blog exception. apa pun pada aku, tujuan jinggay13 buat demo bodoh tu semata-mata hanya untuk cover kenyataan yang anwar buat di wall street journal yang berbunyi bergini "I support all efforts to protect the security of the state of Israel," said Mr. Anwar.

Comments

Anonymous said…
Memang bodoh dia ni tengok muka pun dah nampak kebodohannya...
Anonymous said…
jinggay 13 belaja lg lah musibat bodo xabis abis amk buat demo pn sma bodo xabis abis menyusahkn bodos13x

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID