Shahrizat Jumpa Wanita UMNO Bahagian Gopeng...

Shahrizat jumpa wanita umno bahagian gopeng semalam, banyak amanat yang dia sampaikan, antaranya ialah, wanita perlu tabah menghadapi sebarang tomahan dan fitnah dari pembangkang, kerana pembangkang memang tidak senang dengan kehebatan wanita umno, biarkan mereka memfitnah kita (wanita umno) kerana itu memang tugas mereka...


Dato hamidah osman, ketua wanita umno bahagian gopeng.









Tergelak shahrizat ketika menceritakan bagaimana pembangkang berhempas pulas cuba menyakinkan rakyat dengan menjaja cerita yang memfitnah dirinya...




Comments

Anonymous said…
Suruh jerlah Kak Jat bertanding di Gopeng kalau nak menang. Itu pun belum tentu. Untuk menjadi Ketua Wanita, Wanita UMNO yang menentukan manakala menjadi untuk Ahli Parlimen pengundi akan menentukan.
Anonymous said…
Betul tu bro, tu pasal dia jadi ketua wanita umno je...
Anonymous said…
Aku yakin if Kak Ijat bertanding di Lembah Pantai sure menang punya kali ni. Sebab Nurul Izzah akan tertangkap sebab ada duit di Bank of Israel sebanyak US75 juta.
Anonymous said…
Raja Nong Chik is doing a good job di Lembah Pantai. Lagi pun Kak Jat dah 'kalah' dan di reject oleh pengundi LP last election. It would be a disaster for BN kalau Tok Jib maintain Kak Jat di LP. Tok Jib perlu a 'winnable' candidate kat sana. Isunya persepsi pengundi di Parlimen tersebut.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID