PANAS: Siapa 10 Orang Pemimpin PKR Yang Kini Berkrusus Dengan Konard-Adenauer Jerman.

Buku tulisan khalid jaafar, bekas pengarah institut kajian dasar, buku ini di terbitkan oleh
Konrad-Adenauer-Stiftung.  
Maklumat terkini dari dari bilik kebal pkr, menjelang pilihanraya umum ke 13, pkr dah buat persiapan rapi, dana dari yahudi telah masuk melalui singapore, bukan sikit, jumlahnya beratus juta, hanya tunggu masa untuk di agihkan ke cabang-cabang pkr di seluruh negara.

Pkr juga menghantar secara berperingkat-peringkat pemimpin dan bakal calon mereka untuk berkrusus dia german, tempatnya ialah di Konrad-Adenauer-Stiftung (KAS), sebuah yayasan ada kaitan rapat dengan Christian Democratic Union of Germany yang mana, pertubuhan itu juga terlibat dalam memurtadkan umat islam di aceh ketika bencana tsunami berberapa tahun dulu dengan cara menghulurkan bantuan makanan dan tempat tinggal kepada mereka.

Soalnya sekarang, kenapa pkr menghantar pemimpin mereka berkrusus dengan sebuah yayasan yang berkerja sama dengan sebuah pertubuhan kristian yang memurtadkan umat islam...?

Penghantaran pemimpin pkr berkrusus di KAS di buat secara berperingkat-peringkat, mereka terbang ke jerman melalui airport changi, singapore.

Module krusus mereka di jerman.





Comments

Anonymous said…
Patut le murtad perkara kecil. Dana kristian ada masyukk!!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID