Kejadian ini berlaku ketika aku mengikuti calon n.41 batu tiga, datuk ahmad nawawi melawat pdm kampung bukit kuda, sesudah selesai memberi taklimat dan sedikit ceramah, seorang anak muda penduduk tempatan dan penyokong tegar PAS datang ke khemah untuk bertanyakan soalan kepada calon... Maka calon pun bersetuju untuk mendengar soalan dari anak muda itu, soalannya bolehlah aku ringkaskan mengenai pembangunan kampungnya, apa jaminan najib dalam mambatu masaalah anak muda, pengganguran dan peluang pekerjaan... Walau pun soalan itu nampak tough, aku tengok calon dun batu tiga menjawab dengan tenang, mungkin pengalaman dia sewaktu menjadi exco kerajaan negeri dulu dengan memegang portfolio pendidikan dan belia, dia tahu macam mana nak menenagkan amarah anak muda... Alhamdulilah calon batu tiga itu dengan tenang menjawab satu persatu jawapan dengan tidak sedikit pun menyalahkan kerajaan pakatan, kalau orang pakatan punya jawapan pasti umno di persalahkan, akhirnya anak muda ...
Comments
pernah sekali si hasan ali ni berkata;
1.Pembangunan dan projek mewah kerajaan Umno/BN pembangunan fatamorgana
2.Islam versi UMNO adalah penipuan akidah dan dosa besar kerana menyempitkan agama semata-mata kepada rukun-rukun sembahyang,bab bersuci dan seumpamanya.Malah lebih jauh lagi di bawah regim UMNO selama 42(cari sendiri tahun bila) tahun Islam terus terpenjara
cuba tanya apa dulu kini dan selamanya!
I was at the event for which thousands that attended and heard the speeches delivered by all the speakers made one united stance ie GO TO HELL WITH PR ie PKR which stands for Parti Kelentong Rakyat; PAS stands for Parti Ajaran Sesat; & DAP stands for Drama Anak Pigs.
All at the gathering agreed with Dr Hasan Ali to declare war against PAS. NOT A SINGLE VOTE TO PAS or PKR or DAP.
yg ko tepek hok yg dia ckp pasal umno/bn tu pasai apa chai? dia dh masuk umno ke chai? apa yg ko nkk ckp ni sebenonye? sampah