Lebih 15 Ribu Sambut Najib Di Parlimen Pandan Semalam...

PM Najib menghadiri sambutan chap goh meh di parlimen pandan semalam, kira-kira lebih 15 ribu orang hadir di majlis itu.

Dalam majlis itu, najib menerima memorandum permohonan untuk membina sekolah jenis kebangsaan cina di dun teratai, najib berkata, kerajaan pusat tidak ada masaalah meluluskan projek itu, tetapi yang menjadi masaalahnya ialah kuasa untuk memberi kelulusan tapak pembinaan sekolah di tangan kerajaan negeri, jadi untuk menyenangkan pembinaan sekolah itu, najib meminta pengundi di dun teratai memberikan kemenangan kepada BN di dun teratai dan di selangor, supaya permohonan untuk membina sekolah itu menjadi lebih mudah.














Comments

akmal said…
Setiap orang yang berfikiran waras dan tahu menghargai jasa sesebuah pengorbanan, pasti akan memilih BN./
RH said…
orang cina pun tahu menghargai jasa BN. Tapi yg sedihnya orang2 Melayu PAS terus menerus mencaci BN/UMNO. Haji Hadi sebenarnya TIDAK intelek. Begitu jugalah dgn Nik Aziz. Sekiranya diketengahkan mereka ini, malu kita dibuatnya.

Malaysia tidak perlukan pemimpin yang sempit pemikirannya.
Anonymous said…
KALAULAH DUA PEMIMPIM AGUNG MEREKA TIDAK INTELEK, CUBALAH BAYANGKAN TAHAP INTELEK PEMIMPIN-PEMIMPIN HAMPAS YANG LAIN, DAN APA LAGI PENCACAI HAMPAS??? KESIAN, ADA MATA BUTA TIDAK DAPAT MELIHAT DENGAN JELAS, ADA TELIGA TAPI PEKAK DAN TIDAK BOLEH MENDENGAR DAN TIDAK MAHU MENDENGAR DAN ADA OTAK TAPI TAK BERAKAL, KOSONG. KESIAN
Anonymous said…
Mata,otak dan telinga untuk pencacai pas,pkr dan dap sebenarnya hanyalah hiasan diri mereka sahaja kerana mereka tidak mampu untuk membezakan yang hak dengan yang batil.Dalam hati mereka penuh dengan perasaan hasad dengki walaupun sesama bangsa dan agama.
Anonymous said…
PAS penuh dgn "luka bin luka"..
Anonymous said…
Jgn terlalu percya pada cina sgt...depa ni mcm lalang....apa yg depa utmakan bangsa depa jea........
Anonymous said…
Cina tgh main wayang cina tu...najib je perasan. Jgn lyn puak2 ekstremis ni.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID