Sharizat Tuntut Wan Azizah Perjelas Isu Xenophon...


SIARAN MEDIA

Y.BHG DATO’ SRI SHAHRIZAT ABDUL JALIL

KETUA BARISAN NASIONAL WANITA MALAYSIA

WANITA BN TUNTUT PRESIDEN PKR JELAS ISU XENOPHON


KUALA LUMPUR, 19 FEBRUARI 2013 – Wanita Barisan Nasional pada hari ini menuntut penjelasan dari Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah sama ada benar Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan individu yang bertanggungjawab menjemput Xenophon datang ke Malaysia untuk meyakinkan Majlis Syura PAS bahawasanya beliau lebih layak dan bersih dari Datuk Seri Hadi Awang, Presiden PAS, untuk menjadi Perdana Menteri seandainya Pakatan Rakyat memenangi Pilihanraya Umum Ke 13 yang akan datang.

Kehadiran Xenophon juga dilihat membawa agenda dan unsur negatif kepada negara yang mana boleh menggugat kestabilan dan keharmonian rakyat Malaysia yang selama ini hidup di bawah naungan kerajaan yang berdaulat dan berpelembagaan.  

Wanita BN juga menyokong tindakan Jabatan Imigresen Malaysia yang tidak membenarkan kemasukan Nick Xenophon ke Malaysia baru-baru ini seperti yang dilaporkan oleh media massa serta menggesa tindakan tegas seperti ini diteruskan untuk memastikan keamanan dan keselamatan negara tidak tergugat.

SHAHRIZAT ABDUL JALIL

Comments

Anonymous said…
The bеlt functionѕ to tighten уour musclеs
by contracting them, and then гelaxing
them, and thеn гepeating the motion, anԁ it targеts аll thе musсles in yоur abdominal section.


Hегe is my web site - http://www.prnewswire.com/news-releases/flex-belt-review-and-latest-coupon-code-savings-now-featured-at-awesomealldaycom-190317331.html

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID