Wee Ka Siong Contoh Pelajar Sekolah Vernakular...


Tak hormat pada titah raja mesti ada dalam diri orang cina...

Kalau dulu kita lihat perangai nie ada dalam diri pemimpin pembangkang...

Kini perangai pembangkang ada dalam diri pemimpin mca komponen bn...

Comments

Anonymous said…
Menang dikawasan yang majoriti Melayu. Dasar tidak pernah berterima kasih.

PRU 14, UMNO Johor mesti ingat akan babi seekor ini....letak calon Melayu dikawasan Melayu. Kita hapuskan specie yang macam ni dan biarlah dia melalak ditepi jalan...
Anonymous said…
Tengok si Cina RASIS ganas ini yang benci sangat pelarian Rohingya sebab mereka Islam dan pandai BERNIAGA - kalak kau CINA BONGKAK DAN TAMAK! Sampai tulis surat terus pada UN - mereka ingat boleh halaulah pelarian Islam dari NEGARA ISLAM Malaysia ini ya?! Sila lihat di http://www.nst.com.my/nation/general/myanmar-refugees-taking-over-markets-1.306411

1 juta bangsa PENDATANG Bukan Bumiputera diberi kerakyatan dengan amat mudah sewaktu Kemerdekaan Tanah Melayu, di bumi tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain; dan kemudiannya bangsa pendatang mendapat pula Singapura, juga dengan mudah! Tetapi kebanyakan mereka TIDAK juga berterimakasih kepada Raja-raja Melayu, Bumiputera Melayu dan Bumiputera lain, terutamanya kepada yang Islam!
Jadi baik kita beri KERAKYATAN segera pada pelarian ISLAM Rohingya dan juga dari selatan Thailand contohnya! Di Barat, pun mereka mengutamakan pelarian Kristian, termasuk dari Syria sekarang. Yang Islam habis dibunuh oleh penjajah Barat-Israel, yang diketuai CIA-MI5-Mossad, kononnya nak menolong puak Sunni bunuh puak Shia - begitu jahat mereka melagakan dan memecahbelahkan orang Islam! Dan di Israel, hanya pelarian Yahudi diambil sedangkan Bumiputera Palestin terus dijajah, dibunuh, dipenjara dan dirampas tanah pusaka mereka. Jadi janganlah UMNO takut nak memperjuangkan hak orang Islam di bumi ini – pedulikan kutukan Barat-Zionis sebab mereka itu memang hipokrit; negara dan umat Islam asyik nak dikerah dan dihancurkan macam hamba abdi dia!

Satu lagi kenapa kita perlu amabil pelarian Islam SEGERA, ialah kerana puak Kristian Zionis yang diketuai dalang DAPigs/bukan Islam PKR dan ditaja penjajah Barat-Israel, makin mahu MENGKRISTIANKAN negara Islam kita ini! Mereka mensasarkan Bumiputera di pendalaman Sarawak/Sabah, di perkampungan Orang Asli dan orang India miskin di perkampungan estet, serta flat-flat orang miskin di bandar, untuk mempastikan lebih ramai Bumiputera/Bukan Bumiputera yang dikristiankan akan mengundi DAP di pilihanraya akan datang!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO).
Anonymous said…
WKS sepatutnya dijadikan calon di GELANG PATAH. Baru beliau tahu nasibnya.

WKS terang mengambarkan dirinya sebagai gunting dalam lipatan.

Kalau WKS bolih menang dikawasan GP atau SEPUTEH IPOH TIMUR KEPONG JELUTONG-ada kover sikit (silap2 hilang deposit).

Ini air Hitam (Johor). Malulah nak buka mulut.
Isu sekolah vernacular yang membabitkan SJK Cina memang hangat diperdebatkan terutamanya sebelum dan selepas PRU 13 yang dulu. Tetapi ramai yang terkeliru disebabkan elemen poltik menguasai sentiment.

Namun demikian, jika anda memikirkan dengan hati yang tenang dan penuh fakta tanpa dipengaruhi oleh emosi, maka anda akan memperolehi sesuatu infor yg dirasakan rasional.

Sila baca kupasan saya dalam,”Isu sekolah vernacular : kemana haluan SJK Cina”

http://hisemudinkasim.blogspot.com/2013/06/isu-sekolah-vernakular-ke-mana-haluan.html

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID