Budak Bawah Umur Mangsa Syiah Di Malaysia...


Mat sabu kalah di pendang bukan kerana bn terlalu kuat di sana, tapi adalah hasil sabotaj ahli dan penyokong pas sendiri yang bersepakat menolak mat sabu...

Mereka tak mahu seorang imam syiah menjadi ahli parlimen mereka, justeru mat sabu di kuburkan sendiri oleh ahli dan penyokong pas di pendang...

Fahaman syiah kini sudah mula merebak di malaysia, kalau dulu hanya mereka yang kaki betina dan kaki lubang kunyit sahaja yang akan masuk syiah pasal dalam kitab imam 12 syiah menghalalkan pelakuan zina secara halal (nikah mutaah) dan pelakuan meliwat isteri, tapi kini kanak-kanak juga turut di heret sekali...

Comments

Anonymous said…
Siapa Kena Kencing - Najib atau Umno ?

Niat saya cuma satu sahaja. Saya mahu orang melayu buka mata buka minda. Terus terang saya katakan, mengikut penilaian dan analisa bodoh saya, saya perhatikan orang melayu ini hanya menilai dan menerima sesuatu berdasarkan apa yang tersurat sahaja. Mereka sama ada gagal atau malas nak menyelami apa yang tersirat.

Izinkan saya memetik kejadian2 yang berlaku menjelang dan semasa PRU13 baru2 ini. Untuk dijadikan iktibar dan panduan dalam menghadapi PRU14.

Kes Pertama - Umno Kena Tipu

Orang cina (pengundi) berjaya mengabui penglihatan para pemimpin tertinggi Umno. Buat majlis perjumpaan bersama masyarakat cina, Najib melihat dengan mata kepala sendiri ribuan orang cina turun menyatakan sokongan sambil mengangkat sepanduk " I luv PM ". Najib pun dengan senang hati berwajah ceria mengumumkan " saya meluluskan sekian banyak juta peruntukan untuk sekolah cina, tokong cina dan macam2 cina lagi ".

Dan Najib juga dengan penuh yakin, memberi tahu kepada orang melayu melalui media arus perdana " orang cina sudah patah balik kepada BN ".

Tapi orang2 seperti saya yang cuba menyelami yang tersirat sering bertanya dalam hati " ia kahhhh ??? " berdasarkan keadaan berikut :

1. Bila Najib hadir dalam majlis bukan khusus untuk orang cina, bilangan orang cina dan india yang ada dalam majlis itu " boleh dibilang dengan jari "

2. Pada saat2 nak menentukan calon BN untuk bertanding dalam PRU13, saya terasa sangat " Heran bin Ajaib " bila tanpa dipaksa ketiga2 Presiden parti cina (MCA, Gerakan dan SUPP) dengan rela hati tidak mahu bertanding atas alasan " mahu membantu dalam kempen calon BN ". Mungkin Hj Ariffin sorang saja yang " Heran " sedangkan Najib dan Muhyidin tidak.

3. Pada saat2 nak menentukan kawasan pilihanraya untuk diagihkan sesama komponen BN, tidak pernah berlaku dalam sejarah, MCA atau Gerakan dengan rela hati menyerahkan kawasan kepada Umno tanpa meminta ganti kawasan atas alasan parti mereka bukan " winnable " di kawasan itu. Pada hal sebelum ini, kalau sesuatu kawasan itu diwakili oleh mereka (MCA/Gerakan) walau pun baru satu penggal sahaja, kalau Umno nak ambil balik mesti ada gantinya. Kalau tak ada ganti " keluar daripada BN pun mereka sanggup ". Pada Hj Ariffin kejadian itu " benda pelik " tapi mungkin tidak pelik pada Najib dan Muhyidin.

Nahhhh tahu2 pada malam penentuan PRU13, Najib tanpa rasa malu secara live seolah2 nak beritahu kepada orang Umno dan penyokong Umno (bukan ahli) bahawa " Umno dah kena tipu kena kencing dengan orang cina ". Tapi Najib cakap berlapik dengan berkata " BN gagal mendapat majoriti dua per tiga kerana Tsunami Cina ".

Cuba dari awal2 lagi Najib dan Muhyidin cuba membaca apa yang tersirat disebalik yang tersurat, tak lah " kena kencing hidup2 ". Tak kena kencing lagi apa nya, mereka minta itu minta ini, Najib pun bagi itu bagi ini, tapi undi mereka bagi " solid molid kepada DAP ". Sedangkan orang melayu tak minta pun itu dan ini, sebab orang melayu kasihan dekat Najib, sebab orang melayu simpati dekat Umno yang kena tekan kiri kanan depan belakang dengan rakan2 dalam komponen BN. Agaknya dalam kepala orang melayu mereka berkata " tak apa lah nakkkk, kita makan lah apa yang ada, kasihan ayah mu yang sedang dalam kesusuhan nak ambil hati anak2 tirinya ". Itu lah ibaratnya pengorbanan orang melayu demi nak melihat Umno kekal menjadi kerajaan. Pada hal kalau nak ikutkan hati, orang cina minta 5 juta dekat Umno, orang melayu kena minta 10 juta. Orang melayu boleh bagi kata dua kepada Umno, " awak bagi kami sokong Umno, awak tak bagi kami sokong Pas ". Tapi orang melayu tak buat macam tu, Umno bagi ka tidak mereka tetap sokong Umno.

Bab ini Najib dan Muhyidin kena insaflah sebab PRU akan ada lagi ... jangan biarkan mereka kencing diatas kepala anda berdua sampai 2 kali.

Kes Kedua - Pas Kena Tipu ... akan menyusul selepas ini.

Hj Ariffin

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID