Inilah Kualiti Ahli Parlimen Pembangkang Yang Korang Pilih...

Kimak punya cinabeng, dah duduk malaysia berpuluh tahun, masih tak fasih berbahasa melayu, hamlau punya cinabeng, perkataan orang jadi "olang" olang bapak kau..

Bodoh punya cinabeng, tapi masih ada hati nak perintah malaysia...

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Iklankan produk dan perniagaan anda di

www.produkmuslim.info

Daftar segera ia percuma

Terima kasih

Anonymous said...

Dia tak faseh BM bukan salah dia. Salah kerajaan Umno kerana membenarkan sekolah vernakular. Memang Umno patut dipsersalahkan, terlalu berlembut dan terlalu takut hilang undi kaum cina. PRU13 berapa ekor cina undi Umno ? Siapa ada data sila lah kita kongsi.

Muslimah

Anonymous said...

Kat Sgor BN kantoi...sebab Cina xberi undi kat BN/UMNO...Cina sokong PAS..harap BN/UMNO bangkit...jika nak perintah Sgor...

Ghazali said...

Salah siapa usahlah diungkit sangat. Nanti unjur punya unjur mungkin sampai kepada diri sendiri. Lebih penting ialah kenapa waktu mengundi semuanya begitu BODOH DAN BANGANG sangat hingga terpengaruh dan penuh beremosi menyokong MUSIBAT ni. Ye la kalau kawasan majoriti bangsa tu nak buat camne.... tapi kawasan majoriti Melayu... masih lagi ada bangsa camtu yang menang.... siapalah yang bodoh? Siapalah yang puncanya?