Ordinan Darurat Untuk Selamatkan Cinabeng & Paria Di Malaysia...


Ordinan darurat, kenapa orang takut sangat dengan ordinan tu, pada aku senang je, kalau korang tak buat salah buat apa takut...

Ok terus terang aku kata, ordinan tu sebenarnya di wujudkan oleh penjajah bukan untuk melindungi orang melayu, tapi ordinan itu di cipta untuk menyelamatkan kaum pendatang seperti keling paria dan cinabeng...

Kerana apa? kerana dua jenis kaum pendatang ini adalah manoriti dalam malaysia dan biasanya yang banyak buat crime nie adalah kaum pendatang, sama lah halnya dengan indon, bangla, nepal, dan negro, bila banyak buat crime jadi banyak lah musuh, bila banyak musuh maka pembunuhan pasti akan berlaku, jadi kalau tampa ordinan ini maka kelak akan terpupuslah dua jenis ini bangsa pendantang yang berada di malaysia ini...

Cerita lanjut pasal ordinan darurat klik sini


Comments

Anonymous said…
Cakap banyak kami tak mahu. Cuma nak kata " Najib needed badly to be removed "

Ahli Umno Titiwangsa
Anonymous said…
Pukimak Darul Ehsan ....cibai..apa lu cakap...hang habak india pariah..lu pukimak punya melayu.
Anonymous said…
apa mau heran bro... menteri KDN belasah rakyat. PM pulak terpalit kes bom wanita mongolia. KAH...KAH...KAH... Ni suma salah Bro Anwar gak ke...

Popular posts from this blog

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

VIDEO Memperingati 46 Tahun Peristiwa 13 Mei 1969...

GELABAH HILANG KUASA, MAHATHIR MACAM SEMBUNYIKAN SESUATU