Zahid Hamidi Rangka 6 Pelan Tindakan Memperkasa KDN...

Dalam menjaga kebajikan anggota pdrm dan seluruh agensi di bawah kementerian dalam negeri, menterinya zahid hamidi merangka 6 pelan tindakan, antaranya ialah, menaik taraf kemudahan balai-balai polis, menaik taraf kediaman anggota polis dan memberi penekanan soal kenajikan para anggota penguatkuasa dan ahli keluarga mereka...


Comments

Anonymous said…
bro...ini bkn nyer nak perkasakan KDN.ini semua habuan utk polis jer.jabatan yg lain di bawah KDN hanya melukut di tepi gantang...
Anonymous said…
baca sampai habis poster tu dulu bro jangan nanti orang kata kau ni bodoh pulak.
Anonymous said…
Woi anon 9.58am, apa lu MEREPEK ni?!
Anonymous said…
SYUKUR ALHAMDULILLAH! Polis dan Tentera begitu BERJASA kpd. bangsa, agama dan negara - tapi asyik dihina, terutamanya polis/tentera Islam/Melayu, oleh DAPBANGKAI/PKR; terutamanya loyar-loyar dan NGO-NGO SAMPAH mereka!

Amat sedih bila tengok ada pesara polis/tentera hidup melarat; jadi syukurlah YB DS Zahid kita menjaga kebajikan semua polis; terutamanya anak-anak mereka, dgn. penubuhan MRSM, yg, juga tertumpu pd. pengajian Islam; kenapa tak gabungkan dgn. anak-anak tentera sekali?

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID