Dah Takde Yang Cerdik Dalam PKR, Jawatan No2 PKR Di Tandinggi Oleh Ahli PAS...

Untuk pengetahuan semua, mahfudz masih belum menarik balik kenyataan yang dia buat pada 29 may 2007, maknanya, sehingga kini si pudin tu masih menjadi ahli pas pokok sena.

Hahahaha dah tak ada lagi ke orang cerdik dalam pkr sampaikan kena import pemimpin dari pas untuk jadi pengarah strategi, setiausaha agung dan di beri peluang untuk bertanding jawatan nombor 2 pkr...



MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 comments:

Anonymous said...

bodo bodo, sudin bodo, mahfuz bodo..politik kotor sebab bodo..

Anonymous said...

malunya, ahli pas nak bertanding jawatan timbalan presiden pkr, aku rasa pkr nie party gambang la, siapa2 pun boleh bertanding.

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

KeluarGAy 69.....any position can...kahkahkah

Jack said...

PAS= Parti Ajaran Sesat. PKR = Parti Kelentong Rakyat.

teropong said...

Mcm tulah parti kelentong raakyat.

Anonymous said...

Tgk rupa pun dah tau.....

Parti Kencing Rakyat.