Perjelas Hudud, PAS Akan Calonkan Mat Sabu Di Bukit Gelugor...


PAS berkemungkinan akan meletakan timbalan presidennya di kerusi parlimen bukit gelugor pada pilihanraya kecil parlimen itu nanti...

Bagi pas, mat sabu mampu menerangkan isu hudud dan kaedah pelaksanaannya kepada orang bukan Islam, pas memerlukan sokongan orang bukan Islam terutama dalam parti dap dan pkr untuk melaksanakan hukum Allah itu di negeri kelantan tidak lama lagi...

Comments

Anonymous said…
Hanya bukan islam yang " sakit otak " saja yang akan bersetuju dengan cadangan perlaksanaan Hudud. Mereka2 yang beria2 nak buat road show konon nak adakan majlis penerangan Hudud kepada bukan islam supaya bukan islam faham dan terima Hudud juga adalah tergolong dalam kelompok orang yang " sakit otak ".

Senang nak faham cam ni jer. Katakan lah pihak bukan islam buat perancangan nak buat road show nak promosi daging babi kepada orang islam supaya orang islam nampak akan kebaikan dan khasiat daging babi, dengan harapan pada akhirnya orang islam akan makan daging babi sebagai mana orang islam makan daging lembu.

Disimpulkan begini. Bukan islam yang buat perancangan itu " sakit otak " dan orang islam yang termakan promosi itu juga " sakit otak ".

Wak Waras
Anonymous said…
Wak Waras

Kalu macam tu Mat Sabu itu "sakit otak" lah ya. Habis bagimana dengan presiden Pas yang pilih Mat Sabu untuk beri penerangan Hudud kepada bukan islam. Kalau ikut tafsiran Wak artinya Pak Hadi Awang itu juga "sakit otak" lah ya.

Macam mana pun aku harap Umno tidak termasuk dalam kelompok mereka yang "sakit otak" lah ya. Yang Umno sedang buat itu bagus, itu kerja orang waras, beri penerangan berkenaan Hudud kepada orang islam itu "kerja waras" sebab orang islam mana ada yang berani terang2 menolak hukum tuhan.

Biar lah Pas nak buat "kerja tak waras", tapi Umno teruskan dengan "kerja waras". Mudahan Hudud jadi kenyataan.
Anonymous said…
Patutnya puak si-pencinta-DAPBANGKAI/PKRSODOM baik semua diBERAMBOSkan dari PAS!

Aku syak habis ulama-ulama TULEN dlm PAS diBUNUH seorg. demi seorg - disyaki diracun, termasuk yg. boleh sebabkan lemah jantung/kanser dsbnya Ini adalah MO si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS dan ejen tempatannya dr. DAPBANGKAI/PKRSODOM (lihat suntikan kimia utk. menyebabkan kanser/sakit jantung/racun di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).


Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID