Penubuhan Sekolah Vernakular (SRJK-C & SRJK-T) Tiada Dalam Perlembagaan Persekutuan...

Dengar elok-elok, perlembagaan persekutuan tidak ada menyebut orang cina dan india berhak untuk menubuhkan sekolah aliran mereka sendiri...

Comments

Anonymous said…
ah jib gor kata ada...
ah jib gor dan menteri2 liberal yg sokong perlu ditahan mengkut AKTA HASUTAN
Anonymous said…
Bila melayo nak belajar. Bagi, bagi, bagi........
Negotiate la sikit, I bagi ini, you bagi apa........

Bagi lah syarat sikit....

Bodoh, betul bodoh....
Anonymous said…
Bila melayo nak belajar. Bagi, bagi, bagi........
Negotiate la sikit, I bagi ini, you bagi apa........

Bagi lah syarat sikit....

Bodoh, betul bodoh....
Anonymous said…
MELAYU ISLAM YANG TIDAK BERJIWA MELAYU DAN ISLAM MEMBUATKAN MELAYU DAN ISLAM DI MALAYSIA SEMAKIN LEMAH DAN MUDAH DIPERLEKEH.

MELAYU LIBERAL MEMBURUKKAN KEADAAN.
Surrhead said…
haaa...itu dia....zulkipli kulum dah bercerita....layan je la......

si bengap ni tak der nak tanya kah knp mamat inggeris bawak cina/india ke sini?

det, jgn burukkan blog anda dgn posting pasai mat kulum ni. baca la body language dia...kuat auta....
Anonymous said…
Igt dulu sekolah rendah melayu, budak2 melayu ni buli budak India (nama dia silva), zaman sekolah menengah pulak akan ada acara tinju budak melayu-cina secara berkala. Anak2 saya sekolah srjkc xde la pulak dipinggirkan, walaupun melayu minoriti. Skrg ni pun agak enjoy juga duduk tmn perumahan minoriti melayu, jiran2 mesra, tapi x nosy. dulu duduk taman total melayu, ntah la, keluar byk sangat org kata, x keluar rumah pun org kata, perkataan 'mesra' tu ntah la apa maksud dia, perkataan selfish tu paham sangat la. Mmg phm cina ni adjust supaya bayar tax minimum, sama je melayu, pusing2 borang e, support mak la, tp haram x penah bg duit kat mak pun (sebahagian, ataupun liat nak bg). tp cina bayar la tax, melayu bisnes (sebahagian, esp yg kecik2) jgn kata tax, zakat pun xpenah bayar. Setelkan masalah2 org melayu dulu (semua org btanggungjawab), then jgn risau bangsa lain, cine ke, yahude ke, keluarga ummu jamil ke, xde ape yg bole rosakkan.
Anonymous said…
Oi yg kaki kulum boss engkau tu......... Belakang hantan depan kulum.......
Anonymous said…
Sejak sebelum Merdeka....apa yg tidak tergadai....bangsa dan negara.....org Melayu tak bolih nak kata mereka penduduk asal TANPA mendapat tentangan dpd kaum cIna dan India......bererti mereka tidak iktiraf Melayu sebagai pendidikan asal.
Agama Islam mereka pertikai .......mereka kata kedudukannya semua agama sama....bererti mereka tidak iktiraf Islam agama rasmi.
Mereka juga secara terbuka me persoal kedudukan Raja.......
Selepas 60 thn........adakah kejayaan UMNO sebenarnya.
Anonymous said…
MAcha, October 13, 2014 at 6:36 PM APA LU MAU CILITA?

NIA MA HAI
Anonymous said…
melayu telah dinyanyikan dengan lagu dongdang sayang "perlembagaan" ... kononnya "perlembagaan" dapat menjamin kewujudan melayu di malysia ini ... jadi tiap-tiap kali ada pergeseran dgn kaum lain, melayu rujuk kepada "perlembagaan" ... sikit-sikit perlembagaan ... melayu ingat kaum lain itu hormat sangat ke pada perlembagaan ... sori le ...kalau tidak berusaha mempertahankan "hak" melayu itu dengan ekonomi yang kokoh, melayu akan pupus .....percayalah!!!!!!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID