Isu Selangor (Siri 2): Hebahan Media, Jawapan YBK

Kerajaan negeri selangor makin terdesak, duit kerajaan negeri makin berkurangan, maka di ganggu tanah anak yatim dan orang miskin yang di uruskan oleh ybk. itulah realitinya kedudukan kewangan kerajaan pimpinan khalid gagap.

Lalu ditomah (klik sini) ybk kononnya ybk telah menjual tanah-tanahnya untuk mendapat keuntungan yang lumayan, itulah modius operandi kerajaan pakatan sial untuk menekan ybk supaya menyerahkan tanah-tanahnya kepada kerajaan negeri. tak tahu kenapa khalid gagap bergitu beria-ia sangat nak mengaudit urusan kewangan ybk, mungkin khalid and the gang nak tahu tanah mana milik ybk yang tinggi nilainya supaya senang khalid and the gang mencari pembeli yang boleh menawarkan harga tertinggi untuk memenuhkan katung kewangan kerajaan negeri dan gang-gangnya.Pelik memang pelik, kenapa pas melalui hasan ali langsung tidak mahu mempertahankan ybk, sedangkan sewaktu pemerintahan umno di selangor dulu, hasan ali merupakan salah seorang facilitator yang kerap dijemput oleh ybk untuk memberi krusus kepada pelajar-pelajar tajaan mereka? kenapa pas tak mahu mempertahankan ybk? sedangkan ada ahli-ahlinya malah ada pemimpin pas selangor pernah mendapat bantuan pelajaran dan rumah dari ybk. nampak tak bertapa sialnya orang-orang pas ini.

Dalam posting ini det sertakan jawapan rasmi ybk tentang isu-isu tanah yang di bangkitkan oleh kerajaan pakatan sial, det minta sama-samalah kita mempertahankan ybk dan nasib anak-anak yatim dan fakir miskin di selangor. apalah nasib mereka sekiranya ybk di ambil alih oleh pakatan sial dan exco-exconya seperti xavier, ronnie, teresa dan elizabeth.

SELAMATKAN YBK... (siri 1)

Comments

Anonymous said…
akan ada 1 kasino baru di serendah menggantikan kampus uitm, manyak untong ooo....
YANG GAMBI said…
Salam bro, Hasan Ali dah serik kot nak buat bantahan...... takut melanggar bai'ah...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID