Idola Bob Lokman Ialah Nik Ajis Bukan Rasulullah.

Bob lokman menjadikan nik ajis sebagai idolanya dalam islam, tak kebodoh bunyinya tu, sepatutnya bob menjadikan Rasulullah sebagai idolanya, maknanya bob telah mengangkat nik ajis setaraf dengan Rasulullah.

Semalam ada dua ceramah bob lokman di kerdau, satu di taman desa murni dan satu lagi di felda jengka 25, aku pergi ceramah bob di taman desa murni malu giler aku bila aku dengar ceramah bob, MERAPU gile ceramah dia beb, sebodoh-bodoh khalid samad pun kira sedap jugalah ceramah dia, ni ceramah bob punya la hampehh.

Aku yakin kalau ceramah tu tak di buat di kawasan pasar malam, tentu tak ada orang nak datang dengar, pas cuma tumpang tuii pasar malam, kalau tak bob berceramah dengan blogger pas je la yang dok banyak berlonggok melangut kat situ.

Dalam ceramah bob tu, bob menyalahkan kerajaan kerana terlalu banyak menumpukan pada pembangunan, kata bob, tidak perlulah banyak sangat pembangunan, ia akan melalaikan manusia, bob juga menempelak kerajaan bn yang membantu membuat rumah kos rendah, pada bob, kerajaan membantu rakyat termiskin dengan memberi rumah kos rendah juga akan melalaikan penerima rumah kos rendah itu dari beribadat kepada ALLAH.

Banyak lagi point-point yang bob cakap dalam ceramahnya, tapi tak gamak lah pulak aku nak ulas satu persatu, bodoh sangat point-point dia tu, macam aku kata tadi la, sebodoh-bodoh khalid samad berceramah, bodoh lagi ceramah bob lokman.

Comments

Anonymous said…
kesian kat Bob. tak ada cara lain lagi ke BOB NAK BALIK KE PANGKAL JALAN? Masa hang jadi artis dulu tu ramai ke penyokong PAS minat kat hang?
Anonymous said…
Apa heran..bob ikut idola nyer!!Dapat peluang di pentas merapu sana sini macam juga idola ner tu. Suruh jer dia bertempek!! jangan kasi dia mikrofon kerana pembesar suara tu pun melalaikan. Boring betui - pemerhati lok lak
Anonymous said…
Sebab tak ada pembangunan lah ramai orang-orang Kelantan, yang berijazah atau tidak, keluar dari Kelantan ke negeri-negeri yang membangun di bawah BN untuk mencari rezeki.
Bob Isaplebeh.. said…
Buat statistik rakyat Kelantan yg cari rezeki diluar dan hempaskanya didepan muka Nik Ajiz,.... Bob Lokman sekali, ptuihh... ckp cantik tp diri sendiri yg menghancurkan Islam tak sedar.
AJAI62 said…
Assalam Bro

Yang penting tiket ke syurga Nik Aziz.
ku jiwang said…
bagusla tu ikut jejak ulama'... jgn la jadi munafik tak kasi org islam menyampaikan kebenaran... dari puak2 umngok betuiiii idola die artis2 tak pakai tudung. tebelah sana telondeh sini... arak kiri raba kanan.... baik tak yah.. yang penting ikut jejak nabi.. ulama2 pewaris nabi.... bersama2 lah kita msuk syurga... jgn jahanamkan diri anda bersama org2 munafik.. ramai zaman sekarang puak2 munafik.... same2 praktikkan islam...
Anonymous said…
patut le anak bob jadi gitu ..

baru den tau sebab pa, rupanya bukan sebab pembangunan, sekolah dsb .. sebab genetik

hahaha

like father like son
Anonymous said…
pemimpin PAS tu ulama ke? ... Akai dah tak ade ke ,

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID