18 November 2014

Ayunya Adik Menteri Besar Selangor Berhijab...

Sejak mahkamah membenarkan lelaki memakai pakaian wanita, maka tak terkejut, kalau kita tengok gambar di bawah nie, adik kepada menteri besar selangor turut mengikut keputusan mahkamah...

Cuma satu je yang aku nak tanya, kalau lelaki pakai pakaian wanita, bagaimana pulak kalau mereka nak masuk tandas? adakah mereka yang berpakaian wanita ini boleh masuk tandas wanita atau mereka kena juga masuk tandas lelaki...

Mungkin perkara tandas nie tak terfikir dek tuan hakim yang bijak sana tu...

Amacam? ayu tak azwan ali adik kepada mb selangor berhijab...


17 November 2014

Persatuan Perlindungan Pengguna Malaysia Guna Pangkat, Kereta & Uniform Ala-ala PDRM...

Briged Melindungi Pengguna? Penggunaan peralatan dan pangkat ala ala PDRM oleh sebuah NGO harus dicurigai oleh pihak berkuasa?

Minta pihak berwajib seperti KDN dan PDRM tengok-tengokkan sikit briged nie, takut-takut, jadi macam PPS...



10 November 2014

Bagai Mana Amerika Melemahkan Umat Islam di Malaysia & Dunia...


Kalau di iraq dan afganistan, amerika kena serang pakai bom, jet, ratusan ribu bala tentera terpaksa di kerah ke sana bagi memerangi umat Islam...

Mana kala di palestin pula, amerika menghantar drone, kereta kebal, pelancar roket ke gaza untuk berlawan dengan umat Islam di sana...

Tetapi di malaysia, amerika hanya menghantar anjing, SIS dan PONDAN je untuk lawan orang Islam di sini, itu pun orang Islam tak tentu menang lagi...

Lihat la, bertapa murahnya modal amerika untuk menghancurkan umat Islam di malaysia....


01 November 2014

Najib Malu Dengan Keadaan UMNO Selangor...

KUALA LUMPUR: Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak hari ini menempelak UMNO Selangor yang  disifatkan masih lembab dalam pelbagai aspek untuk memenangi hati rakyat dan pengundi di negeri berkenaan.

Katanya, ketika Pakatan Pembangkang di Selangor bergolak dengan pelbagai isu, UMNO Selangor sepatutnya mengambil kesempatan ini untuk mendekati rakyat.

"Saya minta maaf sebab terpaksa bercakap dalam nada begini. Tetapi saya perlu berterus terang dan jujur," katanya ketika berucap merasmikan Konvensyen UMNO Selangor di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, tengahari tadi.

Najib yang beberapa kali mengulangi perkataan saya malu, saya perit dan saya letih dengan keadaan di Selangor meminta pemimpin sedia ada supaya segera bangkit dan beliau sendiri memberi jaminan akan membantu ke tahap maksimum untuk merampas semula Selangor. - Berita Harian

Komen aku: DS Najib baru perasan ke? UMNO selangor tidor nyenyak selepas PRU 13.

30 October 2014

Ini Dinamakan Solat Politik...


Cer tanya zuraidah mak lampir. Dia solat ikit mazhab mane?
Atau pun telahan aku selama ini ada kebenaranya. Zuraidah tu sebenarnya bukan perempuan tapi dia jantan yang menyerupaai perempuan...
Pengundi ampang nilaikan lah sendiri. Ini ke jenis buta agama pemimpin yang korang undi hari tu...