27 November 2014

Nama Jalan Sempena Nama YDP Agong, Jadi Bahan Kutukan Masyarakat Cina Dalam Facebook

Masyarakat cina dilihat kurang senang dengan pihak DBKL menukar nama jalan utama dengan menggunakan nama-nama bekas YDP Agong...

Tak tahu apa masaalah mereka, tapi rata-rata yang mengutuk tindakan DBKL itu adalah masyarakat cina...

Apa salah DBKL mengabadikan nama-nama bekas YDP Agong ke atas beberapa jalan utama di sekitar kuala lumpur?

Kaum pendatang sudah berani pertikai dan perlekehkan nama-nama Raja-raja melayu, kenapa mereka berani kurang ajar macam tu? pasal kerajaan dan pemimpin yang ada sekarang nie lembik...

Korang boleh baca komen-komen di bawah.












25 November 2014

Pesanan NGO Melayu, "Dengar Suara Bumiputra, Kerana Kami Kaum Majoriti"


“In the context of our country, the public is 67 per cent Bumiputera. So you have to listen to the majority first, only then you consider the other groups. That is how democracy goes,” Perkasa president Datuk Ibrahim Ali told reporters. berita selanjutnya klik sini

Kepada perwakilan UMNO saya ucapkan "Selamat Bersidang"

18 November 2014

Ayunya Adik Menteri Besar Selangor Berhijab...

Sejak mahkamah membenarkan lelaki memakai pakaian wanita, maka tak terkejut, kalau kita tengok gambar di bawah nie, adik kepada menteri besar selangor turut mengikut keputusan mahkamah...

Cuma satu je yang aku nak tanya, kalau lelaki pakai pakaian wanita, bagaimana pulak kalau mereka nak masuk tandas? adakah mereka yang berpakaian wanita ini boleh masuk tandas wanita atau mereka kena juga masuk tandas lelaki...

Mungkin perkara tandas nie tak terfikir dek tuan hakim yang bijak sana tu...

Amacam? ayu tak azwan ali adik kepada mb selangor berhijab...


17 November 2014

Persatuan Perlindungan Pengguna Malaysia Guna Pangkat, Kereta & Uniform Ala-ala PDRM...

Briged Melindungi Pengguna? Penggunaan peralatan dan pangkat ala ala PDRM oleh sebuah NGO harus dicurigai oleh pihak berkuasa?

Minta pihak berwajib seperti KDN dan PDRM tengok-tengokkan sikit briged nie, takut-takut, jadi macam PPS...



10 November 2014

Bagai Mana Amerika Melemahkan Umat Islam di Malaysia & Dunia...


Kalau di iraq dan afganistan, amerika kena serang pakai bom, jet, ratusan ribu bala tentera terpaksa di kerah ke sana bagi memerangi umat Islam...

Mana kala di palestin pula, amerika menghantar drone, kereta kebal, pelancar roket ke gaza untuk berlawan dengan umat Islam di sana...

Tetapi di malaysia, amerika hanya menghantar anjing, SIS dan PONDAN je untuk lawan orang Islam di sini, itu pun orang Islam tak tentu menang lagi...

Lihat la, bertapa murahnya modal amerika untuk menghancurkan umat Islam di malaysia....