Breaking News
Loading...
March 18, 2011

Info Post
ini sorang lagi aku syak dia sebagai tali barut singapore, korang baca buku ni, gila-gila dia mempertikaikan pembelian aset pertahanan negara. buku ni banyak di jual di singapore.

Tony puah agen singapore, aku tak terkejut pun... kenapa tak terkejut pasal dia terang-terang tunjuk yang memang di tu agen singapore.

Kalau korang perhatikan setiap kenyataan tony puah, memang mirip kepada polisi kerajaan singapore untuk menjahanamkan orang melayu, banyak kenyataan dia mirip kenyataan berberapa pemimpin singapore termasuk lee kuan yew dan berberapa orang lagi pemimpin cina singapore yang anti melayu.

Tony puah pernah mempertikaikan pembelian berberapa aset angkatan tentera malaysia, kapal selam, jet sukoi dan berberapa jenis helicopter dan peluru berpandu, kalau nak di ikut kan buat apa mp cabuk macam tony puah tu bising pasal atm beli barang-barang tu, tapi korang kena ingat, dia bukan bising kosong, dalam dia bising-bising tu, dia salurkan maklumat tentang spec apa yang kapal selam malaysia pakai, spec apa yang jet sukoi ada dan berapa jauh peluru berpandu yang malaysia beli tu, boleh sampai singapore atau tidak, dia bukannya perihatin sangat pasal duit rakyat, yang dia perihatin ialah, mampu ke aset milik atm tu menggugat negara singapore, itu je.

Korang baca sini: tony puah bising pasal atm buat perarakan.

6 comments:

Anonymous said...

pesal babi sgt apek ni??

Anonymous said...

pasal dia babi la dia jadi mcm tu, kalau lembu tak.

Anonymous said...

bro tak tau cerita ker blog budak hanief ditangkap hari nih cuba bro siasat, masa ni lah kita nak hemtam bloggers pro pembangkang nih...sila lihat sini http://amenoworld.blogspot.com/2011/03/panas-blogger-haniefblogspotcom-kena.html

Anonymous said...

Tony ni memang anjing singapork..
Tahan ISA atau OSA sbb bagi maklumat ketenteraan pada singapork..betul2 anjing...

Anonymous said...

MELAYU MELAYU MELAYU YANG JADI PENCUCI TAHI TONY PUAH.

HIDUP TONY PUAH,, MELAYU PENCACAI DAP/ PAS/ PKR MEMANG BANGGANG.

Anonymous said...

kalau betul dia agent singapore...tak lama la tu..