Breaking News
Loading...
April 19, 2011

Info Post

Ada sikit pelik undang-undang di malaysia ni, aku ambik contoh, kes filem lucah pemimpin anugerah tuhan, gang datuk t yang dedahkan salahlaku pemimpin anugerah tuhan hendak di tahan oleh polis tapi pelaku yang menyewa pelacur cina itu masih lepas bebas dan boleh holiday ke luar negara.

Kenapa polis tak mau ambil tindakan sekali kepada pelakon filem lucah itu? adakah kerana dia pemimpin anugerah tuhan atau polis takut di hentam dengan lebih teruk oleh geng-geng pemimpin anugerah tuhan itu? hanya polis je yang boleh jawab, walau pun hari tu, ketua polis negara telah mengesahkan pelakon filem lucah itu telah di kenal pasti.

Mana lebih teruk, mendedahkan salahlaku orang atau menyewa pelacur untuk memuaskan nafsu serakah walau pun sudah beristeri, apa yang pihak polis buat ni lebih kurang sama je dengan jabatan agama islam, aku pernah tulis, (klik sini) yang jabatan agama islam buat bodoh bila ada bukti yang pemimpin anugerah tuhan memantat dengan pelacur, jabatan agama islam hanya berani tangkap pasangan berkhalwat dalam bilik yang mereka sendiri pun tak pasti apa yang pasangan itu buat, tapi bila yang terang-terang memantat tu apa cerita, jabatan agama islam diam macam orang bisu, sampai sekarang aku tak dengar lagi kenyataan jabatan agama islam kata nak ambil tindakan kepada pelakon video lucah itu, jadi adakah jabatan agama nak tutup mata dan biarkan hanya kerana dia adalah pemimpin anugerah tuhan....

9 comments:

Mohd said...

Jabatan Agama Islam cuma akan mengambil tindakan jika ada empat lebai PAS yg melihat orang yg memantat itu!

BOCAH KAMPONG said...

salah 1 sbb knp smakin bnyk yg melanggar peraturan dan undang2 smuanya kerana TEKNIKAL....

pacat said...

tak pe.. didunia dia terlepas.. di akhirat nanti pepandai la cari alasan!

Anonymous said...

moral of the story
memantatlah tapi jangan tengok aje

Sungguh dayus dan hina menang kerana sesilapan teknikal
bukan kerana tak melakukannya sedangkan ia melakukannya.

Anonymous said...

Saya rasa case ni belum selesai. Second episode Polis kena iklankan under Lost And Found the Great Omega Watch...Owner plse claim your watch.

Kalau yang Dedahkan Di Tangkap yang Pelaku should be Crucified.

hangkedee said...

Ulang tayang bakar gereja melayu kena penjara negaraku ter balik pujaan menteri.melayu semakin layu

Anonymous said...

Itulah undang undang paling lemah di negara ini, negara yg agama rasminya agama islam. Banyak DVD lucah kat pasar malam, boleh dapat secara mudah dan murah, tak kena tindakan pun penjual tu.... memang sakit hati melihat benda yg dah berlaku

Anonymous said...

Orang Melayu Islam dinegara ini bertuah kerana Allah SWT telah mempamirkan contoh syaitan dlm bentuk Anwar Ibrahim.

det said...

anon 3:11pm

ayat kau memang power beb...