Breaking News
Loading...
June 16, 2011

Info Post
Pemuda pas perak kata, mereka yakin lebih ramai yang murtad dan ia melebihi dari angka yang di umumkan oleh menteri di jabatan perdana menteri, jamil khair bahrom.

Sekarang aku nak tanya pada pemuda pas, bukan hanya pemuda pas perak, tapi pemuda pas pusat, apa langkah-langkah yang korang buat menangani gejala murtad umat islam? jawapannya tiada, percayalah, pas menikus dalam isu murtad, kalau yang lantang bersuara pun hanyalah zul nordin, ahli parlimen bebas.

Pas jangan nak jadi hero pulak dalam isu murtad ni, tengok je la di pulau pinang, pas membiarkan majlis agama pulau pinang di hentam teruk oleh ifc (inter faith commision) pas langsung tak membela majlis agama islam pulau pinang yang cuba mempertahankan siti hasnah dari di murtadkan. klik sini.

Lagi, pas membisu diam menikus bila anwar ibrahim menyokong azlina jailani@lina joy murtad, tidak ada sorang pun pemuda pas bersuara menyanggah apa yang di katakan anwar tu, klik sini.

Dan lagi, pas juga turut bersekongkol dengan peguam yang menjadi pembela kepada umat islam yang nak murtad, senang cerita kalau ada orang islam yang nak murtad, dia ni la yang akan bela orang yang nak murtad tu, klik sini, malah pas sanggup berkerja sama dengan dia malah mengangkat dia menjadi pengerusi perhimpunan bersih.

Siapa orang pas yang membenar dan menyokong penggunaan kalimah ALLAH untuk orang kristian, kalau bukan khalid samad, ahli parlimen pas shah alam dan siapa yang mempertahankan orang islam yang murtad di parlimen kalau tak orang pas sendiri, iaitu dr dzulkifly ahli parlimen pas kuala selangor. klik sini.

So pemuda pas jangan nak main wayang dalam isu ini, korang pun tak buat kerja, korang sedap-sedap dok mengangkang kat rumah lepas tu korang dok komplen itu tak betul, ini tak betul, dah namanya orang islam, sepatutnya korang kena sama-sama buat kerja untuk bentras gejala murtad ni, jangan dok gila nak ceramah je...

3 comments:

maun said...

Tanggungjawab pemimpin yang berkuasa menjaga kulit agama...yang mengecewakan Pemimpin UMNGOK mana peduli hal sebegitu..Ulamaknya lagi tak guna..mengampu pagi petang siang malam..peranan PAS memberi peringatan kepada Pemimpin melainkan PAS sudah berkuasa..

Anonymous said...

Aik, mana Zul nordin melayu first? Sengap ja? Mana breheng Ala babee...tulur sudah kucup....minah tu murtad pun nak salahkan pulau pinang?Masa tu Maipp bawah sapa tau, tak salah Syarip omaq...ketua bhg Tasek gelugoq, saipa nak salah Pas pulak...memang hempa ni kaki fitnah la.Next PRU kami akang sokong org yang tak kencing macam kat ataih tu.

Anonymous said...

PAS TAK PAYAH NAK CARI PUBLISITI,SESUNGGUHNYA PAS TAK LAYAK UNTUK MEMPERKATAKAN ISU INI....PAS KINI SEBUAH PARTI YANG MAHA DAYUS,TIADA PRINSIP,PONDAN,BACUL DAN HILANG ARAH TUJU.......PAS SUDAH JADI KAIN BASAHAN DAP, JADI TISU TANDAS KEPADA DAP UNTUK MENCUCI NAJIS MEREKA, SERBAN ULAMA PAS DIJADIKAN MODESS DAN TUALA UNTUK MENCUCI KOTORAN DAP...PAS KINI TIADA NILAI LAGI, TIADA MARUAH LAGI DAN TIADA MORAL LAGI.......PAS ADALAH PARTI MELAYU YANG MEMALUKAN BANGSA......PARTI MELAYU YANG PALING KEJI........PAS HANYA TAHU BERCAKAP TAPI TAK PERNAH RETI NAK BUAT.......PAS HANYA PARTI BAWAH TEMPURUNG DAN HANYA LAYAK BERCAKAP DI BAWAH TEMPURUNG....PATUTLAH PAS DIJADIKAN PAK KADOK OLEH DAP......BIARKAN PAS TERJUN DENGAN LABUNYA.