Breaking News
Loading...
July 8, 2011

Info Post
Maklumat yang aku terima, ambiga dikatakan tak jumpa langsung dengan YDP Agong, menurut sumber, ambiga hanya bertemu dengan setiausaha sulit tuanku je.

Pada aku logik jugak, pasal sekeping pun gambar ambiga jumpa agong tak di keluarkan dalam mana-mana web site pembangkang, logik pikir la, takan satu perjumpaan penting detik tu tak dirakam, jadi apa proof yang ambiga jumpe agong?

Kalau kita tengok balik, tak ada apa-apa kenyataan rasmi yang istana negara keluarkan, yang kita dengar hanyalah kenyataan dari ambiga je dan kenyataan spin dari puak-puak pembangkang.
Published with Blogger-droid v1.7.2

36 comments:

Anonymous said...

bila masanya ambabiga cakap betul..semuanya bohong mcm anwar jugak

Anonymous said...

you r fucking stupid idiot motherfucker..go n fuck ur najib ass hole

Anonymous said...

Fuck ur mother back side la anon 1.25pm.

Anonymous said...

wow. how many times yr fucking bastard stupid idiot asshole lover leader has fucked yr backside? until your shit come splashing out from yr fucking mouth eh!

Anonymous said...

ANON 1.45PM only you and your gang FUCK YOUR MOM BACKSIDE like your leader....ha.ha...MAIN BELAKANG ALJUBURI

panglima guntur said...

awat hang bodo sgt? yg dibenaqkan jumpa agung cuma 3 org ja. yg len tggu kat luaq. nk ambik gambaq lagu mana kalu mcm tu? hang pikiaq guna lutut ka?

Anonymous said...

Sah ramai sangat Penyokong pembangkang BABI sayang kat AMIGA, Amiga rules!!!

Anonymous said...

Ambiga tak de iphone atau blackberry ker nak snap gambar sekeping, tak logik laa...

Anonymous said...

mmg bangang puak ngn penulis blog nie..lawak aku bace...kalau post nie ditulis budak2..boleh lagi aku terima..tapi kalau org besar..mmg jahil sgt tahap anjing..buat lawak di hari yg mulia..ops..lupelak..sibuk duk cakap kononnye 'dari maklumat yg diterima..yang ambiga jupe setiausaha sulit Agong jer..x dalak pemberi maklumat tue ambi gambar ke? duk ketegaq tny org..dye sendiri x da gmbr..bangang!' bagila dkt penulis blog nie..kan geng2 geromboloan bangang suke cerita2 camnie..haha..kesian..

Anonymous said...

Kalau jumpa Ambigampang dan ulur, pukul Ambigampang dulu. Yang lagi satu , faham .faham sudahlah kalau anda orang Melayu.Pengikut Ambigampang yang terdiri daripada orang Melayu kita cantas saja kepala mereka. Bodoh tak bolih diajar pandai tak bolih diikut!!!

Anonymous said...

Patutnya dah jumpa YDPA tuu serah le MEMORANDUM tuuu tak payah balik dan nak buat himunan lagi.. BAHLUL PuNYA AMBIGA. lahabau.. Kan dia tuu penipu BESAR...

Anonymous said...

Hahahahahah.....bagus,2 puak gaduh..hahahahah..masing2 tunjuk bodoh...hahahaha..bagussssss...enjoy da show beb...

Anonymous said...

Betul2...terhibur hati.Asyik tgk luar negara je.Now its here.Hahahah...malaysia bolehhhh....

Anonymous said...

cari ambiga ikat kat pokok.ambil kerengag berkerumum kat badan dia,biar dia rasa.hidup menyusahkan org

Anonymous said...

awat hang ingat kerengga nak sangatka kat Ambiga tu.....kereggapun nak termuntah....cuma puak melayulu...pa je yang nakcium sangat ketiak hangit Ambiga tu huuueekkkk......kah...kah....kah....marah ke??????

Anonymous said...

Inilah orang2 bn dan umno yang bodoh dan x terima kenyataan! bagi komen pun x rujuk pada sejarah dan fakta!Kesian budak2 bodoh nie.Wei aku pensyarahla! Budak kat universiti dengan tingkatan 5 nie pun tahu sape betul sape salah. Makin bn keluar tv pasal bersih, makin telanjang bn dibuatnya.. Kalau nak komen, tolong tgk fakta dan kenyataan! Memang puak2 bn nie buta sejarah..nak kata mahathir ,umno mudah lupa!

Anonymous said...

Hahaha..Ambiga the rise of rakyat...hahahako sanjung ko junjung la dia..ko ingat dia pandang korang ke..hidup korang hanya layak kat tepi jln je..hahah

Anonymous said...

Anon 4.04pm

kalau betul kau pensyarah, aku kesian kat kau. berakal tapi bengap. pandai tapi bodoh. menghancurkan nilai pensyarah tu sendiri. oh wait, what u say? kau pensyarah komik kartun? patut lah.pensyarah kartun rupanya. HAHAHAHA. bodoh.

Anonymous said...

fuck backside..fuck backside...memang sah puak PKR ni. tak kenai jantan betina..bina orang pon di bedal...seronok sgt bab main pungkoq depa ni noooo...

Batang Pisang said...

seronok tgk penyertaan komen... ada pensyarah kartun, penjilat jubur anwar dan bermacam lagi insan yg x berakal... kalau akulah dpt jumpa agung dan lebih lagi isu besar camni takkan aku tak snap gambar... pastu serah memorandum... kalau berarak sure x dpt serah terus pd agung kan paling kuat pegawai istana je... kenapa AMBIGA tak serah masa jumpa (kalau jumpa)... mungkin betul AMBIGA tak jumpa Agong pun... depa mainkan isu je... biasalah "beruk" pembangkang biasa berbohong...

kalau serahkan memporandum kan tercapai matlamat asal nak tuntut pd agong 8 isu BERSIH ni... mereka sengaja buat begitu sbb NAK JUGA BUAT DEMONSTRASI... ha sekarang siapa BERNIAT JAHAT sbnr nya???

sudahlah... tak guna tegakkan benag basah... kalau dah salah tetap Allah tunjukkan salah... kebenaran mengatasi BATIL...

Anonymous said...

Kesian... Bila orang pandai bersuara korang kata pensyarah kartun. Xkisah la kartun ke tidak. Tapi aku rasa ade betulnya apa si pensyarah nie cakap. Aku rasa budak2 sekarang dah cerdik. Banyak info dorang dapat. Tapi yang lain2 tu banyakla membaca... Jangan dengar sebelah pihak jek. Yang benar...x sokong bersih pasal dah wangi...!

usin said...

ye tak ye jugak. x prasan pulak xde gambar. nasib baik ari ni dh tau. xpelah, kira halal la utk kali ini. lain kali, pecah kepala ko ambiga...

Anonymous said...

Tq pada yang komen,,,! Pensyarah macam aku ade hujah...! Mcm korang yang dok jilat bn... Nampak sangat buta maklumat... Maaf kalau terasa... Umno mudah lupa! Siapa yang beri gelaran yang kurang sopan pada yang dipertuan agong dulu dalam pemilihan mb terengganu pada tahun 2008. Umno lah orangnya.. Tu pun korang x ingat.. Maaf kalau terase...! Korang memang buta segalanya!

Anonymous said...

Xkisahla ade gambar ke tak.. Xkan nama agong nak bawak main kot. Kalau tak dah tentu baginda tuanku murka. Ampun tuanku. Daulat tuanku. Langkah yang tuanku jalankan patik junjung tinggi. Semoga sejahtera Tuanku bersemayam di Istana. Patik menjunjung kasih titah tuanku.

Anonymous said...

Hahahah..pensyarah...aku lak profesor serba tahu...semua sejarah tanah melayu dlm pala hotak aku..hahahhah...apa yg aku tak tau...ko sebut je...hahahahaha

Anonymous said...

Pensyarah, profesor atau besau mana sijil kau tak meletakkan kau sebagai orang yang benar.

Ilmu yang kau ajar rigid berulang-ulang tak menjadikan kau arif semua bidang.

Manusia tidak sempurna dan takkan mulia kerana sijilnya. Usahlah mendabik dada lagak bijaksana selagi jiwa meronta masih mencari punca.

Anonymous said...

Anon 6.56pm

Anwar al-juburi dulu main isu 16 september pun guna nama agong...lagi celaka..takde pun puak pembangkang bising walaupun kena kencing buta2 oleh al jubuti..HAHAHA! dasar buta hati..

Anonymous said...

nilah orang2 bn dan umno yang bodoh dan x terima kenyataan! bagi komen pun x rujuk pada sejarah dan fakta!Kesian budak2 bodoh nie.Wei aku pensyarahla! Budak kat universiti dengan tingkatan 5 nie pun tahu sape betul sape salah. Makin bn keluar tv pasal bersih, makin telanjang bn dibuatnya.. Kalau nak komen, tolong tgk fakta dan kenyataan! Memang puak2 bn nie buta sejarah..nak kata mahathir ,umno mudah lupa!
July 8, 2011 4:04 PM

===================================

kalu pensyarah pun bodo macam lembu nak buat apa jadi pensyarah, baik hang jadi tukang kebun lagi baik.

Anonymous said...

bnyk pensyarah yg dh jadi bodoh skang ni..psl bnyk mkn gaji buta kot...abiskn duit rakyat byar gaji dorg...24jam nk cite psal politik..

Anonymous said...

Semua yg ikut Ambigagal tu memang bangang-bangang belaka, bodoh tahap 10, tu sebabnya mudah je Ambigagal tu kelingtong pengikutnya. Kalau orang pandai fikir tak nak ikut Ambigagal tu. Sebab apa jadi bangang kalau ikut Ambigagal tu?, sebabnya apa yang dia nak tu boleh berunding bukan merusuh. Nak merusuh pandai pulak berunding kononnya dgn Agong tapi pasal nak tuntut kena merusuh dulu, kan banggang namanya tu

pak jabit kg pisang said...

jangan di gaduhkan hal ini...marilah kita utamakan keamanan yg kita kecapi selama ini.....

Anonymous said...

pensyarah tu dok mkn duit haram...mkn gaji kt tempat umno..pasai tu jd bodo piang menyesai mak pak dia dpt anak haram niii

Anonymous said...

Maafkan saya, Kamu semua x kenal Tuan Guru Nik Aziz... beliau sebenarnya seorang yang sederhana, beriman, bertakwa, baik hati dan bertanggungjawab. Namun disebalik itu beliau sebenarnya seorang yang buta IT... segala ucapan dari beliau di tulis oleh setiausahanya... segala berita yang dia dapat adalah dari sumber yang salah... sebenarnya sudah lama TGNA di bonekakan oleh Abdul Hadi and the Geng... Dia x pernah setuju cadangan gabungan PAS dengan PKR... Namun siapakah yang mencadangkannya?... Tentulah Abdul Hadi And The Geng... Sebagai seorang tua yang buta IT beliau melihat segala berita palsu yang disampaikan kepada beliau oleh orang2 kanannya adalah benar belaka sedangkan beliau tidak tahu menahu pasal perkara tersebut... Kamu yakin ker beliau akan berjaya menaip sehingga 3ribu++ patah perkataan ntuk menyokong tindakan Bersih dan Ambiga?... tunjukkan klip video yang menunjukan beliau menyokong tindakan Ambiga... semua sokongan adalah dari mulut Abdul Hadi and The Geng... dia tidak bersalah sebenarnya... Jadi tolong jangan kutuk beliau dan jangan libatkan nama Tuan Guru Nik Aziz dalam perkara ni... Aku pernah bekerja dengan PKINK(KELANTAN) dan aku tahu yang beliau tidak mahir Komputer dan buta IT... setakat Word tu boleh laa... Harap Maaf sekali lagi tolong jgn dibatkan nama beliau dalam perdebatan kita.

Anonymous said...

aku jumpa Agong...tuanku, izinkan patik bergambar dgn tuanku..sebelah2 bai...frame bsr2 kat dinding...pkai iphone je pun...sporting gila Agong..

Anonymous said...

Setiap ahli politik mahupun Istana mempunyai setiausaha akhbar serta jurugambar masing2, setiap pertemuan akan diwartakan dan dimaklumkan pada rakyat..dalam berkaitan ambiga menipu memang ternyata kesahihannya kerana setiap setiausaha akhbar serta jurugambar istana akan mengambil gambar pertemuan tersebut. harap maklum..

Den Cdo said...

Ini sesuatu yg baru dan harus di selidiki kebenarannya,supaya tidak timbul fitnah, kena cari bukti yg kuat sekurangnya yg boleh dipercayai dan diterima umum...
apa-apapun, kalau Den jumpa ular, ambiga dan penyokongnya...Den akan kotok dan luku penyokongnya,si ambiga tu akan terkoncing berdiri...dan ular akan lari.... 'killing three birds with a stone ....hahahahahaha