Breaking News
Loading...
August 12, 2011

Info Post

Pengasas gereja gay di malaysia Ouyang Wen Feng akan berkahwin dengan pasangannya seorang jantan berbangsa afrika-amerika (nigger la tu) di new york awal bulan sembilan ini, ketika di tanya kenapa dia daftarkan perkahwinannya tu di new york, dia menjawab new york sahaja yang membenarkan perkahwinan sesama jantina.

Huuhuuhuu... menangis la anwar, bila tahu paderi ni dah nak kawin, baca cerita pasal gereja gay di malaysia di sini dan baca berita penuh pasal paderi gay malaysia nak kawin kat sini.

2 comments:

Anonymous said...

Ni yang Khalid gagap tunggu. Dia nak jadi Malaysia mcm ni. Khalid dah termakan byk duit DAP dan terhutang budi. Tak percaya tengok lah, bila PRU13, Selangor kembali ke BN, semua puak2 DAP akan bongkar dan hancurkan Khalid gagap. Tu yang mamat ni sampai tahap ugama pun dia nak gadai. He has gone too deep into this trouble, noway out and it is too late too.

Anonymous said...

‘If a man lies with a male as with a women, both of them shall be put to death for their
abominable deed; they have forfeited their lives. – Leviticus 20:13′..Every single version of
the Bible ever written clearly states that there is no homosexuality in christianity…lol.nih pastur kelulusan beli sijil gereja online kaa…!!!lololololo..dunia2