Breaking News
Loading...
September 6, 2011

Info Post
Dulu aku pernah pertikaikan dari mana anwar dapat duit untuk bina rumah barunya di segambut yang di anggarkan bernilai hampir belasan juta ringgit, aku tak kisah kalau anwar tu pm ke tpm ke menteri ke atau dia ceo syarikat koperat, tapi dia setakat mp cabuk yang layak mendapat elaun lebih kurang 5 ke 6 ribu sebulan.

Gaya hidup anwar mewah macam ananda krishna atau tony fernandez, tiap-tiap bulan dia akan ke oversea naik bisnes klass punya kapal terbang, beribu juga harga tiket tu... mana dia dapat duit, sape sponsor dia, anwar mampu beli berberapa biji kereta mewah, mercedes s class, mg rover, bmw 7 series dan yang terbaru untuk pakai nak pi beraya tahun ini, alphard velfire, takan semua kereta-kereta tu orang sponsor kot.

Dan perbelanjaan anwar untuk menguruskan parti pun perlu di ambil kira, siapa yang sponsor pkr masih lagi belum terjawab, perbelanjaan pkr cukup mewah, setiap kali pilihanraya kecil, ibu pejabat pkr mengeluarkan berjuta-juta ringgit untuk tanggung kos pilihanraya, termasuklah deposit calon, deposit poster, bayar upah petugas, cetak poster dan merasuah pengundi, pilihanraya negeri sarawak pkr menggunakan dana yang cukup banyak, ada yang kata sampai puluhan juta ringgit untuk taja dan biaya semua calon-calon pkr dan berberapa orang calon bebas.

Kemyuskilan aku ni berasas, macam aku cakap tadi la, dia bukan ceo syarikat koperat atau glc, dia hanya mp cabuk je... semalam dalam buletin utama tv3, mereka juga mempertikaikan dari mana anwar mendapat sumber dana untuk menguruskan pkr, ada yang kata anwar pinjam dari gorge soros dan carl gershman dua orang pelobi yahudi. betul ke? anwar kena jawab semua tu, pasal rakyat nak tahu...


Artikel aku dulu pasal kekayaan anwar (klik sini)

5 comments:

Anonymous said...

Mana ANWAR dapat duit ekkk....duit tabung la bro...dari kecik lagi NUAR BEWAK ni menabung....banyak tu..kih..kih

Anonymous said...

betul tu...sikap anwar yg suka menabung sejak lahir hingga sekarang lah yg membolehkan dia idup mewah brader...dia tak suka membazir...tak pecaya?

tanya anwar kat mana dia menabung air `duit' dia? air `duit' anwar walaupun bersepah bila tersembur tapi dia dah sembur merata dunia...silap hb yahudi pun ada simpan stok...

hahahaha...anwar bisnes air money beb! mana tak kaya!!!

Anonymous said...

kene lak dia jaga duit kt salengor ni,lg x bg chan punye..masyukkk..

Anonymous said...

anwar jual tanah tudm, tanah kuarters jln cochrane, tanah ktm di tanjung pagar & pulau batu putih..memangh cilaka anwar ini.si ajijah pula siap bermewah2 beli beg tangan bertaus ribu dollar , cincin berlian berjota2..laki bini mcam sial.

Anonymous said...

Rumah Dato Zakaria Deros(Adun Umno Selangor)
http://3.bp.blogspot.com/_ePUr9pfNI0E/SSGcuXsqx8I/AAAAAAAAEXc/EwC78V7wANo/s400/istana+zakaria.jpg


Rumah Khir Toyo(Bekas MB Selangor UMNO)
http://media.photobucket.com/image/khir%20toyo%20house/btuorg/rumah-khir-toyo.jpg?t=1246882566

Rumah Nik Aziz(MB PAS Kelantan)
http://media.photobucket.com/image/nik%20aziz%20house/malaysianunplug/Nik_Aziz_House2.jpg