Breaking News
Loading...
February 10, 2012

Info Post
Atas gambar superimpose yang menggunakan gambar aku yang blogger pakatan buat, bawahnye tu gambar aku yang ori.
Ok ceritanya mudah je, ada satu blogger pakatan dah KANTOI, dia buat superimpose gambar yang aku ambik sewaktu hasan ali berceramah di dewan mpk pekan meru bulan lepas, korang boleh baca artikel tu kat sini.

Macam mana dia fitnah? ok dia letak bendera umno di atas gambar yang aku ambik, superimpose la tu, supaya bila dia buat macam tu, penyokong pas yang selama ini bersimpati bertukar jadi menyampah dengan hasan ali, kerana kalau orang tengok gambarnya tu, kelihatan seolah-olah hasan ali berceramah di atas pentas umno.

Kat sini aku berikan gambar yang si mangkok tu buat superimpose dan berberapa keping gambar yang aku kutip dari blog aku dan simpanan aku dan berberapa orang lagi shooter yang ada di majlis itu, korang boleh buat perbandingan sendiri, aku tak ambik gambar dari nst atau utusan nanti akan ada pulak yang tak percaya, so aku ambik gambar dari photographer independent.

Korang nilaikan sendiri gambar-gambar di bawah nie...

Mana bendera umno nye...?? anjing sungguh si cuping merah nie...

Gambar bawah kanan, gambar tu aku tak publish dalam blog, tapi mane bendera umnonye...???
Gambar dari blogger minaq jinggo dan gerakan anti pkr.

1 comments:

Anonymous said...

Puak PAS ni bab menipu tak ada masalah punya sebab depa dah dapat syurga...sebab tu depa tak kesah berbohong dan memfitnah...selamba saja depa buat...tanpa rasa berdosa pun...kalau kat orang depa sanggup tipu macam-macam walaupun mulut tak pernah lupa sebut Islam...sikit-sikit Islam...padahhal semuanya Hipokrit belaka...kalau orang lain buat mereka kutuk dan keji macam-macam...Aku tau la perangai buruk depa ni sebab seorang YB Parlimen PAS ni pun saudara aku jugak...Rahsia dia dalam kocek kami saja...Kami nak tengok dia nak lompat macam mana PRU13 ni...