Amanat Haji Hadi

Mari kita baca dan perhalusi Amanat ini, kita akan dapat lihat bertapa sial dan cilaka nya manusia yang mengeluarkan amanat sebergini, di akhir amanat ini ada di sebut."Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan 'Politik Suku, Agama Suku." macam kompom je orang-orang PAS ni mati masuk syurga...

Saudara-Saudara Sekelian Percayalah,
Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan Perlembagaan Penjajah, mengekalkan Undang-Undang Kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.

Percayalah Saudara-Saudara Sekelian,
Perjuangan kita adalah Jihad, ucapan kita adalah jihad, Derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (Menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah Syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan 'Politik Suku, Agama Suku'.

Comments

Anonymous said…
hidup tuan guru hj hadi
Anonymous said…
celaka lah darul ehsan today
Anonymous said…
ni apa ni cilaka cilaka


Kau org ni dah buta hati. dah gelap sgt hati tuuu

Skrg ni kau org pun dah jadi KAFIR sebab bersekongkol dgn KAFIR

Kau org tak bleh makan makanan yg kau org sembelih sendiri. Nak jadi imam pun tak bleh.....SEbab apa...sebab kau org dah kafirrrr.. sekalilah tu dgn HAJI HADI KAU..

NILAH ayat yg mak bapak atuk kau yg guna maa zaman tu pada org UMNO.. haaa sekarang jilat balik ayat tu... jilat sekali jubor anwar tuuuu

-Man Lemang
Anonymous said…
bole bla la lu.........hampeh,
Anonymous said…
Setelah dihalusi dan diteliti memang betullah apa yang dikatakan oleh Haji Hadi. Jadi tutup kes aje lah, tak payah nak gembar-gemburkan lagi. Nanti lagi ramai yang sedar bahawa projek politik suku agama suku ni memang sesat.
Anonymous said…
moga allah beri kejayaan kpd tn. hj hadi dan pejuang2 agamaNya,kalau x di dunia,di akhirat sana. aminn!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID