Karpal sial dan cilaka


Cilaka punya karpal... dah la Raja-raja melayu kau hina, kau nak saman ni kau kata pemuda umno yang hantar peluru pulak... memang cilaka la kau ni karpal...

semalam karpal nyaris hilang nyawa apa bila 13 ketua pemuda umno bahagian di selangor datang berjumpa dengannya... tapi dah memang dasar pemimpin PR ni BACUL dan TAK DAK TELOQ, Karpal membisu seribu bahasa apa bila dia di desak oleh pemuda umno untuk meminta maaf, naywa karpal semalam di selamatkan oleh pasukan keselamatan parlimen dan polis, selang berberapa minit kemudian, datang seorang hero macha, Gobind Singh Deo anak karpal datang mencabar pemuda UMNO... adegan cabar-mencabar berlaku dan sekali lagi pimpinan PR menunjukan yang mereka ini sememangnya BACUL dan TAK DAK TELOQ lari masuk semula ke dewan parlimen.

Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak, Megat Zulkarnain Datuk Omardin yang ditemui selepas itu berkata, mereka datang secara baik untuk mendengar sendiri dari mulut Karpal tentang kenyataannya bahawa Pemuda UMNO celaka.

“Pemuda UMNO Selangor datang untuk bersemuka dan mahu dia ulangi apa yang beliau kata di Parliman semalam. Sekarang nyata, beliau seorang pemimpin yang bacul dan tak berani mengulangi apa dia sebut semalam depan 13 ketua pemuda UMNO bahagian,” tegasnya. Menurut beliau, terlalu banyak kenyataan Karpal yang melukakan hati UMNO dan orang Melayu. “Adalah tidak wajar perkataan celaka disebut dalam Parlimen, tempat yang darjatnya begitu tinggi bagi mendengar masalah rakyat dan negara.

Kalau beliau ada masalah dengan Pemuda UMNO, beliau boleh buat kenyataan di luar bukannya berselindung di Dewan Rakyat,” katanya. Katanya, Karpal memulakan perkara ini dan beliau perlu menamatkannya. Ketua Pemuda UMNO Bahagian Serdang, Md Salleh Engku Jamal berkata, Pemuda UMNO Selangor sanggup mati bagi mempertahankan maruah orang Melayu dan parti UMNO. “Karpal kata Pemuda UMNO celaka bermakna dia juga mengatakan orang Melayu juga celaka,” katanya.

ps: pukimak punya bangali

Comments

Anonymous said…
singh is pig
Anonymous said…
agak2 korang la, manusia sundal macam karpal ni ape yang patut kita buat...?
Anonymous said…
di mana roh dan semangat KIAI ARSYAD di alam UMNO..nak harapkan PAS? semua nak masuk syurga walaupun bangsa dan agama di hina....

HIDUPKAN ROH DAN JIWA KIAI ARSHAD YANG MENAMPAR KARPAL SINGH KERANA MENGHINA SULTAN SELANGOR...RAKYAT SELANGOR JANGAN JADI BACUL DI BUMI SENDIRI....KALAU DIA DATANG PERAK..SAYA AKAN MEMBALINGNYA DENGAN KASUT..
Anonymous said…
kita bunuh karpal
Ezad said…
karpal singh memang sial
karpal singh memang celaka

dasar bangsat yang masuk neraka. belum sampai pintu neraka lagi dah kena bakar
Anonymous said…
karpal sigh selam memang sial...
dala pendatang...
elok selamkan jer kepala dia dalam laut pastu bagi ikan jerung makan daging dia...
MK IV said…
boleh tak ceritakan sedikit mengenai KIAI ARSYAD... maaf la kau tak tau cerita pasal kiai tu...
Anonymous said…
KITA BUNUH KARPAL...
KITA BUNUH KARPAL...
KITA BUNUH KARPAL SINGH....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID