PAS memang sesat dan menyesatkan


Cerita 1

Apa sudah jadi dengan Puak Laknattullah ini? Sesat dan jahilnya mereka.Apabila selesai jenazah dimandikan maka ketika hampir siap untuk dikafankan jenazah ini, bangunlah seorang muslimah PAS pergi ke arah mayat dan memasukkan sesuatu berbentuk syiling 50 sen dan berlogo PAS ke dalam mulut mayat dan diletakkan dibawah lidah.

Selepas memasukkan benda itu, dia terus berucap dihadapan seluruh muslimin dan muslimat di depannya sambil memberitahu bahawa mayat ini tidak akan disoal oleh mungkar-nangkir tetapi akan terus dibawa Allah ke syurgaNya kerana mayat itu semasa hidupnya mengundi PAS dan logo di dalam mulut mayat tadi sebagai bukti dan penjaminnya.

Mengucap panjang Pak R dan sedih dia melihat orang PAS sudah sesat seteruk itu.Dia mengakui bahawa Nik Azizlah bapa segala kesesatan ini.

Cerita 2

Terjadi kepada satu keluarga bahagia, si suami seorang ajk pemuda pas kawasan dan si isteri pula adalah seorang ajk muslimat pas cawangan, maka pada satu hari si isteri mendapat satu bungkusan vcd, lalu tampa usul periksa lalu si isteri terus memplay vcd, maka terperanjat beruk la si isteri itu, apa bila dia melihat vcd itu menunjukan perilaku seorang pemimpin tertinggi pas dalam sebuah rumah urut. lalu si isteri terus menutup vcd itu.

selepas pulangnya si suami, si isteri terus bercerita tentang vcd yang dia tengok tadi, maka tampa usul periksa si suami terus menemplak si isteri dengan mengatakan, si isteri telah membuat fitnah, menjadi ajen UMNO dan berbagai kata nista di lemparkan kepada si isteri lalu si isteri pun menyerahkan vcd dan meminta suaminya untuk melihat sendiri. dengan amat marah si suami terus mencampakkan vcd itu ke muka isteri dan suami itu berkata " aku cerai kan kau talak tiga" maka tak pasal-pasal si isteri menjadi janda kerana ingin menceritakan kebenaran kepada suaminya.

moral ceritanya di sini ialah:

PAS mengamalkan sikap dia saja yang betul orang lain semua salah, maka hanya orang-orang PAS sahaja yang layak masuk syurga, dan penyokong PAS terlalu TAKSUB sehingga sudah terang pemimpin mereka melakukan kesalahan tapi mereka tetap mengatakan tidak dan menuduh pihak lain yang membuat fitnah...

Comments

Anonymous said…
sial punya UMNO... PUKIMAK
Anonymous said…
dari sumber mana cerita ni diperolehi? kalau setakat cerita2 macam ni, dalam novel sampah pun boleh dapat. malah saya sendiri mampu mereka2 cerita yang demikian. kalau setakat mereka2 cerita demi nak menjatuhkan sesebuah parti, saya sendiri mampu buat cerita yang sama melibatkan puak bn/umno.
Anonymous said…
SALAM ZIARAH BRO
KEHKEHKEH TERENCAT JUGAK MAMAT2 PR BACA ARTIKEL BRO NI. ITU NAMANYA KESAN MELEKAP DI HATI HEHEHE. BIARKAN MEREKA TERJUN DGN MOTO2NYA. KITA TETAP BERJUANG MENEGAKAN YG BATIL BRO!...YEHAAAAA!!!..ANGERE2 ARIBA2!!
Anonymous said…
tak pe det, bantai je... aku dah lame halal kan darah orang pas,pkr dan dap ni... kita fitnah dia pun tak pe, pasal dia kerap fitnah orang...
Anonymous said…
"kita fitnah dia pun takpe" ish..ish..ish...kesian betul dengan korang ni semua ye? tumpang bertanya...lesen menfitnah orang ni dapat daripada mana? boleh saya apply lesen tu sama? boleh saya fitnah2 orang juga. ye tak?
ctfza said…
theiceworld..
lesen fitnah dapat dari puak pas.. tu HQ.. kalau suasah pi kat agen pun tak per.. pkr or dap..pi la.. bukak lagi lesen tu..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID