Gendang 16 Sept Berbunyi Lagi...


Setelah puas menipu rakyat malaysia tentang projek bodohnya tu, anwar sekali lagi mahu menipu rakyat malayasia dengan projek 16sept part 2 nya. dah bertebaran cerita-cerita yang kununnya ahli parlimen sabah dan sarawak akan melompat parti menyertai Pakatan Haram sekiranya Datuk Najib menganak tirikan negeri mereka dalam bajet 2010 kelak.

Menurut sumber projek 16sept 2010 itu sedang berjalan sekarang ni, buktinya berberapa bekas menteri dan ahli parlimen BN telah menyertai Pakatan Haram itu, nama seperti zahid ibrahim, jui meng dan terbaru s.subramaniam telah pun menyertai PKR. yang det nak tergelak tu ada juga di sebut nama Tengku Razaliegh dan berberapa otai UMNO juga akan terut serta.

Det tanya kenapa projek 16sept hari tu tak jadi, jawab si bahalul cukung anwar ni, ada berberapa faktor projek hari tu tak menjadi, antara sebapnya ialah,

1. permintaan berberapa ahli parlimen sabah dan sarawak supaya memberi meraka peluang satu tahun kepada Datuk Najib untuk mengotakan janji-janjinya kepada sabah dan sarawak.
2. kes main bontot anwar yang masih belum settle lagi.
3. Yang Dipertuan Agong masih belum menerima memorendum masuhkan ISA.
4. Tarikh 16sept 2009 kurang sesuai pada padangan berberapa ulama yang di temui oleh anwar.

Rasa nak tergelak pun ada bila det mendengar imiginasi anwar yang di ceritakan oleh cukungnya pada det, dengan bersungguh-sungguh cukung anwar ni bercerita pada det yang kali ini projek 16sept 2010 akan menjadi, ahli-ahli parlimen BN hanya menunggu masa aje untuk menyeberang ke Pakatan Haram, dia menambah pada hari itu Datuk Najib akan terperanjat apa bila rombongan anwar dan bekas ahli-ahli parlimen BN mengadap Yang Dipertuan Agong untuk mengusukan undi tidak percaya di dewan rakyat.

Itulah ceritanya pertemuan det dengan seorang kawan lama yang sekarang ni mamat tu menjadi exco AMK bahagian, kalau dia baca la apa yang det tulis ni sure dia akan sumpah seranah kaw-kaw punya... itu lah dia imaginasi orang gila yang kemaruk kuasa dan tahta.

Comments

Anonymous said…
emmm...anwar and his 16 sept, joke of the century! kesian penyokong2 anwar tapi tak apa lah. bermimpilah sebab bukannya kena bayar pun, it's free.
Anonymous said…
gila babi dah anwar ni.....

kalau jadi pm malaysia, mau semua rakyat jadi gila babi macam dia gak...
Anonymous said…
aku raseak nuar ni kene selsema bapak babi..
pisau said…
mimpi basah anwar tu det haha
MymassaVoice said…
Ayuh kawan-kawan, kita ramai-ramai turun sabtu ini untuk pertahankan ISA! lengkapkan maklumat kita mengenai ISA di mymassa.blogspot.com
Anonymous said…
SLM BRO..KLU ADE YG NK LOMPAT UN SEME DH BEKAS REJEK2 JEK KEHKEHKEH
KaCa Mata said…
nie sume gile bayang, tamak harta, pangkat.. dan byk lagi gile... sedarlah diri tue skit x lame lagi lingkup la PR kat Selangor... sume dah nampak korang punye pusing...
hak tuih..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID