Khalid Ibrahim pakai duit rakyat Selangor untuk tanam TEOH BENG HOCK

det dapat tahu dari pengurusan mayat sehinggalah tanamnya mayat Teoh Beng Hock semua nye di sponsor oleh kerajaan negeri, mb khalid ibrahim dengan senang hati menggunakan wang rakyat untuk sponsor majlis kematian Teoh, ape jasa Teoh sehinggakan kerajaan negeri sanggup sponsor semua majlis tu..?? mungkin pegorbanan Teoh untuk mati dari pada dia membocorkan rahsia-rahsia adun pakatan haram lah yang menyebabkan kerajaan negeri sponsor majlis kematian dia...


Teoh adalah salah seorang manusia yang cukup beruntung, sudah la kerajaaan negeri sponsor pengurusan kematian dia, petang ahad ni bertempat di stadium kelana jaya satu majlis solidariti memperingati kematian Teoh di adakan, menurut sumber upacara itu memakan belanja yang agak kasar juga dan ia sekali lagi melibatkan wang rakyat selangor di gunakan. seperti semalam upacara canderlight vigil di adakan di bangunan Plaza Melayu Shah Alam (masalam) yang turut di hadiri oleh berberapa ekor pemimpin PAS, Ahli Parlimen Shah Alam khalid samat sudah semestinya hadir dalam upacara itu, maklum la kejadian tu kan dalam kawasan dia.


Anwar al-juburi dalam blognya dan blog pecacainya telah menunding jari kepada SPRM dan Kerajaan UMNO/BN di atas kematian Teoh, wahh...wahh... sedap-sedap je kau tuduh orang yee... kau orang yang bunuh anak cina tu, kau orang cuci tangan kau tuduh orang lain pulak?


so kepada pembaca blog det, kalau ada masa korang pi la ke stadium kelana jaya malam ahad ni, snap la gambar 5-6 keping dan buat la analisa agak-agak berape banyak duit rakyat selangor yang khalid pakai petang tu.

Comments

Anonymous said…
SLM BRO...ORG ISLAM MENINGGAL DPT DUIT AKHIRAT PUN X BYK MCM TU SEYH!. MELAMPAU BTUL SI GAGAP NI!..DIA NI BTUL2 NK CARI SOKONGAN MURAHAN BROO!..KUANG AJAR PUNYE MANUSIA..HARKK PTUIH!
DET kau turun tak? Jeff saya tahulah dia jauh.
Sharps Shooters said…
fuh! rakyat masih nak membutakan mata jer... tak sedar ke PR ni dah gunakan duit rakyat? nak tuduh BN dan sprm mmg satu tindakan yang bodoh dan mmg dorg nak cari isu murahan. PAKATAK RAKYET ni mmg hancus!
Anonymous said…
RM20K???????????????

Satu tahun cukai pintu aku kena RM1,000. RM20K bermakna untuk 20tahun..
Hah, aku taknak bayak selama 20tahun... depa nak kacau aku, suruh offset dengan duit depa nak bakaq nih..

Hampa jaga nuuuu PRU13, GOODBYE...Macam ni nuuuu hampa duk pusing duit Rakyat Selangor..

Buang masa aku pi undi.. undi duk isi tempurung gila kamu semua nak belanja..

PJ
MK IV said…
kalau function dia orangjijik aku nak pijak stadium kelana jaya tapi kalu game rugby ok la...
eXception said…
RM 20 ribu tu sbg sogokkan kpd mendiang Teoh, duit tsb akan dibakar supaya roh Teoh di alam akhirat akan dpt wat belanja. Sogokkan tsb adalah kerana Ronnie takut roh Teoh jadi hantu dan mencarinya. Jadi tak dpt sogok orang, sogok roh pun jadilah... Khalid Gagap pun x jd masalah keluar duit rakyat. Sebab rakyat Selangor kan kaya-raya... Malah sayangkan PKR dan Khalid Gagap...
Anonymous said…
Teoh mati bunuh diripun dibayar elaun RM20K. Agaknya khalid gagap ni anggap si teoh mati syahid kerana memeprtahankan kerajaan daripada disiasat daripada rasuah. Tak tau lah aku apa nak jadi dengan orang melayu dalam pr ni. nizar barua dap sekrang dah jadi barua kristian. nauzubillah!
Anonymous said…
ko dah baik demam ke....masak laaa ko..dia org dah dok santau blogger..huhuhuhuhuhuhuh
KHAIRUL NAZRI said…
Salam,

1. Jelas kita semua telah nampak bahawa kita kini semakin buta walaupun celik. Kita kini semakin pekak sedangkan kita masih boleh mendengar, kita kini melihat yang jijik itu bersih dan yang bersih itu jijik, kita kini melihat bahawa agam itu hanya suatu perhiasan bukan menjadi amalan dan kita kini dapat melihat bahawa si kaya terus kaya dan si miskin terus miskin dipijak.

2. Kita juga nampak bahawa kita kini lebih membazir untuk perkara-perkara yang jelas membazir. Kita kini lebih mendahulukan sesuatu yang tidak perlu daripada keperluan yang amat perlu.

3. Pastinya kelak kemungkinan yang ada jika kita pergi maka tidak mustahil kita nanti samada dikuburkan di jirat, pusara atau dibakar sahaja.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID