AG dan Menteri KDN Bodoh Macam Lembu..

Melayu makin tersepit, lepas ni kalau ada bantahan yang dibuat orang melayu dan yang dibantah tu kena pada kaum pendatang, percayalah pasti orang melayu yang bersalah dan atas semangat satu malaysia, maka orang melayu akan didakwa di mahkamah. pelik memang pelik, det tengok berbundle-bundle laporan polis di buat oleh beratus NGO Melayu sewaktu Karpal Singh menghina sultan Perak langsung tidak di ambil tindakan, kenapa tiada tindakan terhadap Karpal Singh? bergitu juga dengan kes Nizar, terang-terang dia menghina Sultan Perak dan Raja-Raja Melayu dan berbundle-bundle jugalah laporan polis di buat oleh NGO Melayu, tapi sampai la ni Nizar belum lagi di dakwa, KENAPA??

Kepala lembu bukan isunya, isunya sekarang ni adalah pembinaan rumah berhala di kawasan melayu, soalnya kenapa mesti dibina rumah berhala itu di kawasan melayu? sedangkan ada berberapa buah tempat yang telah disediakan tapi kenapa mesti rumah berhala itu hendak sangat dibuat di kawasan penduduk melayu. lembu atau kepala lembu melambangkan kebodohan seseorang bak kata pepatah "kau ni bodoh macam lembu" atau pun "kau ni otak lembu" itu pasalnya tajuk artikel det ni AG dan Menteri KDN Bodoh Macam Lembu dan kepala lembu itu jugalah lambang kebodohan pemimpin Pakatan Haram Jadah Selangor.


Pelik bin ajaib, penduduk yang membantah pembinaan rumah berhala tu pula di ambil tindakan, kenapa pihak berkuasa KDN@pOLIS tidak memanggil mereka yang membuat keputusan meluluskan pemindahan rumah berhala itu? kenapa Rodziah, Khalid Samad dan Xavier polis tak panggil, sepatutnya mereka lah yang patut dipanggil dulu untuk memberi keterangan, untuk berlaku adil kepada penduduk disitu Polis perlulah memanggil ketiga-tiga ekor lembu tu untuk di soal siasat dan dalam soal siasat tu polis patut tanya pada tiga ekor lembu tu kenapa dan mengapa mereka ni nak sangat pindahkan rumah berhala tu di kawasan yang mejoriti penduduknya melayu sedangkan mereka tahu ianya mendapat bantahan oleh penduduk. itu soalan yang sepatutnya polis tanya kepada tiga ekor lembu tu. tindakan bodoh ala lembu mereka ini boleh menimbulkan ketegangan kaum. semua orang tahu, keputusan yang dibuat tu membelakangkan penduduk, hanya dua ekor lembu ni(Rodziah dan Khalid Samad) sahaja yang buat keputusan tampa mengambil kira penduduk dikawasan itu.

Bukti: Hanya dua ekor lembu ini sahaja yang membuat keputusan pembinaan rumah berhala di kawasan melayu seksyen 23 Shah Alam, wakil kuil seperti yang di tulis dalam surat tu sebenarnya bukan lah wakil kuil yang sebenar, tapi adalah wakil gangstar yang di upah oleh pengurusan kuil untuk deal dengan dua ekor lembu tu.

Kenapa AG dan Menteri KDN beria-ia sangat nak mendakwa penduduk melayu seksyen 23 tu? sedangkan ada berpuluh-puluh lagi kes yang melibatkan isu perkauman dan isu agama yang dibangkitkan oleh kaum-kaum pendatang yang lain langsung tak diambil tindakan, adakah ianya semata-mata kerana kepala lembu itu kononnya ianya tuhan satu kaum atau pun ada agenda lain? apakah agenda lain tu? agendanya ialah untuk mengambil hati kaum-kaum pendatang supaya pada PRU 13 nanti dengan harapan mereka ini akan mengundi semula BN. "bullshit" kaum-kaum pendatang ni nak mengundi semula BN, percayalah kaum-kaum pendatang ni tak akan mengundi BN pada PRU 13, kaum-kaum pendatang ni sudah merasa nikmatnya berkuasa, apa yang mereka nak yang selama ini tak dapat dan dengan mengundi Pakatan Haram Jadah sekarang ni mereka dah dapat apa yang mereka nak, seronoknya mereka dapat menguasai ekonomi dan kini menguasai politik, bila dua perkara ni meraka dah dapat kau ingat mereka nak undi BN balik?

Mana kertas siasatan kes Loke siew Fok yang terang-terang menghina ISLAM dalam blognya dengan mengatakan Islam "FUCKING RELIGION" kenapa sampai sekarang tak didakwa cina yang menghina Agama Islam tu? takkan AG dan Menteri KDN buta kut, ni kepala lembu pulak yang AG dan Menteri KDN sebok-sebokkan. lepas ni, sekiranya ada pulak pihak atau kaum yang membuat laporan polis kononnya orang melayu sembelih lembu semasa hari raya korban dan pada pendapat mereka orang islam telah menyembelih tuhan mereka mungkinkah AG dan Menteri KDN akan mengambil tindakan keatas semua kariah-kariah masjid dan surau di seluruh malaysia yang menjalankan ibadah korban menggunakan lembu itu? kalau undi kaum pendatang ini diambil kira dan konsep satu malaysia yang hanya retorik itu di pertahankan, maka jangan terkejut akan keluar satu arahan dari pihak atasan yang meminta jangan di sembelih lagi lembu sebagai binatang korban tapi silalah tukar kepada kambing atau unta sebagai ganti lembu itu. maka atas semangat SATU MALAYSIA umat islam tidak boleh lagi menyembelih lembu sebagai korban.

Menteri KDN kata yang tindakan mendakwa 12 orang tu bukan atas pertimbangan politik, itu det memang setuju, memang bukan atas pertimbangan politik tapi pendakwaan itu dibuat kerana mereka ini semuanya MELAYU, Menteri KDN dilihat hanya berani bertindak pada melayu sahaja, tetapi untuk bertindak pada kaum-kaum lain Menteri KDN dilihat tidak mempunyai dua biji buah kerandut, macam yang det tulis tadi, Karpal Singh tidak di dakwa, Loke Siew Fok tidak di dakwa, nizar tidak didakwa dan ada ramai lagi pemimpin kaum-kaum pendatang yang terang-terang menghina Agama dan Institusi Raja-Raja Melayu tidak didakwa dan mereka ini dibiar bebas berkeliaran seolah-olah mereka ini kebal dan malaysia yang dulunya dikenali sebagai Tanah Melayu dilihat seolah-olah mak bapak kaum pendatang ini yang punya.

Comments

Anak Lenggong said…
Biasa laa menteri amaran tu...dia berani bertindak cepat bagi kes ni sebab mereka ni orang melayu dan cuma mewakili penduduk sahaja..kalau mereka kena pun takde sape yang akan melalak kat jalan dan mengutuk mat amaran ni...so tahniah laa mat amaran kerana kali ni ko bertindak tegas..tapi jangan lah keris tu terhunus sekejap jee..bila kena kes melibatkan puak pakatan riot ko masukkan semula keris tu dalam sarung...
bro.matt said…
entah2 besuk DBP dan kementerian pelajaran malayasia kena saman kerana menghina tuhan lembu bangsa keling dalam kamus atau buku teks kerana ayat "bodoh macam lembu"
nampaknya orang melayu mungkin jadi orang islam di nepal tak boleh mantai lembu..
Bangau-Oh-Bangau said…
Punca sebenarnya, orang Shah Alam yang tidak bersyukur dan mengundi pembangkang.

Undi mereka yang bodoh macam lembu tu la penyebabnya. Sebab mereka jadi bodoh macam lembu ialah Pak Lah.

Bangau-Oh-Bangau
Orang Johor said…
Hishamuddin tuh dah berbelas tahun aku gelar dia 'lidah pendek' atau 'lidah kontot' kat kawan2. Da lama aku tgk style dia. Dia bukan berani sgt pun. Berani pekena org melayu jer. Mintak2 kalau ilham firasat aku betul, Ibrahim Ali jadik PM ke 7. Hahahaha.. Lawak kan?
peTualang said…
salam..

Dah ada pun bro..yang bawa ke Mahkamah pasal perkataan keling tu..Aku memang geram betul dgn AG neh..sebelum2 nie takde apa2 statement pun bila Nizar KKK dan kuncu2 hina Sultan,Jeffry Ooi hina Islam,Nawawee binawe hina Azan dan ramai lagi tapi bila Melayu yg dituduh wahh..bukan main segar bijik mata, terus buat statement. Tu belum lagi si lembik kat KDN, asyik la hari2 keluar statement arahkan siasat la,tangkap la,bagi amaran la..tu polis kena tampar di Permatang Pasir tak la pula ko suruh AG cepat dakwa..

Lepas ini kalau ada lembu melintas atau tidur di tengah jalan jangan la korang berani halau kang tak pasal2 kena charge bawah Akta Hasutan kerana mengganggu lembu suci berehat..kena pulak ownernya kata lembu tu dah pilih atas jalan tu jadi tempat suci dan kena buat kuil maka atas Semangat 1 M'sia pihak JKR kena la buat jalan lencongan gamaknya. Kalau terlanggar mati lagi niaya woo pasal sudah rasis sengaja membunuh satu lambang suci tapi tengok petang2 nak halau balik masuk kandang kena rotan gak dengan gembalanya ehehe..

Pada yang bakal melakukan Ibadah korban nanti bila tumbangkan lembu untuk disembelih jangan coba2 pijak lembu tu supaya tak bergerak masa disembelih tak pasal2 kena siapkan RM 4 ribu wang jaminan..

Ingat esok nak buat laporan Polis terhadap AG kerana memilih bulu..walau akan sama dibakul sampahkan seperti laporan2 terdahulu mengenai kebiadapan bangsa lain pada islam.melayu dan Raja atau atas nama undang2 takda merit laporan tu takpe la hak asasi pe..Betul2 tengah sakit hati ni..asyik la Melayu kena mengalah dan kalah sehingga naik lelah memikirkannya..orang lain pakat gelak tengok kita dgn mudah diperkotak katikkan..
Anonymous said…
time ketua pemuda dulu, cakap berapi-api....
dah dilantik bos KDN.....hampehhh..
penakot rupanya....
Anonymous said…
Memang AG dan KDN tu bodoh macam lembu..bangang P**** m**** punya orang.. Orang melayu patut keluar dah bantah tindakan diskriminasi undang-undang pada kaum melayu . bangsat cina india buat salah tak kena apa2...celaka punya cina dan india..
Bar Council pun bangsat dioarang yang paling banyak buat onar pada undang2 negara sehingga menampakkan undang2 berat sebelah bila melayu buat salah turus hukum...karpal singh babi tak pula kena apa2 sejak hina sultan....

memang bangsa pendatang ni celaka nak mampus ....memang sah bangsa melayu akan musnah dalam masa terdekat ni kalau pemimpin melayu masih tak sedar.

kerajaan perlu buat la sesuatu sebelum orang melayu asah keris kat rumah malam jumaat.... punah seluruh malaysia....
Anonymous said…
lembu dua ekor tu.. rodziah dengan khalid.. sudah disogok dengan wang dan janji2 undi di pru13 nnti.

oleh itu mereka brusaha sedaya upaya tolong kaum india pindahkan kuil itu.. haihhh! hancurlah pakatan rakyat selangor. tak sabar ku menanti.
Anonymous said…
ni la dia dunia akhir zaman..negara luar hanya memandang rakyat mlaysia bgaduh hanya disebabkan kepala lembu..ckp masa negara luar buat serangan sbb malaysia dah tak bersatu..1 MALAYSIA hanya dimulut..ALLAH maha mengetahui..manusia sibuk mngejar duniawi..padahal dah bermacam bala ALLAH tunjukkan..tunggu MALAYSIA kena TSUNAMI baru bersih negara kita..pejuang dulu2 bmatian nak selamatkan negara dr penjajah tapi pemimpin skrg bjuang untuk negara dijajah...sadis...hanay ALLAH yg mengetahui...
Anonymous said…
Pemimpin skrg hanya BZ dengan agenda mnunjukkan sape yg bagus..turun padang jumpa rakyatlah, itulah, inilah, bila dah pegang kerusi..,persetan dengan rakyat..tak amik peduli pun..mata gelap ditutup wang ringgit..aku rasa klu pemimpin dulu boleh bsuara dan bertindak, rasanya mahu saja dibunuh pemimpin skrg yg tak sedar diri..suka amik kesempatan kat rakyat..buka mata wahai rakyat MALAYSIA..jgn MALAYSIA hancur kerana pemimpin sendiri...
Anonymous said…
Apalah luu ini Menteri orang UMNO ke atau Pakatan tau pun yang ada kebanyakkan ????? macam lembu mereka tahu macam mana nak perhabiskan duit ajelah kan yang terbaru ni PKFZ tengok ajelah sampai mana aje siasatan.
Anonymous said…
jgn jd bacul la semata2 nak jaga hati orang.hati kita org x jaga pun.

kalau nak adil ambil tindakan pd smua yg buat.x kira krajaan atau pembangkang.

kalau umno terus begini,melayu pun akan naik muak sbb melayu islam x ada tempat bergantung harap.nak harapkan pas dan pkr?
2 tahun mampos la melayu islam.

dalam byk2 pemimpin melayu.datuk Ibrahim Ali Wira Sejati.

Hidup datuk !!!!tolonglah datuk jaga Melayu Islam.
nurimo said…
Orang Melayu nak berjihad sikit dah kena tangkap .

Kalau macam ni lebih baik masuk JI
rakyatcarimakan said…
Rakyat cari makan main politik pun tak leh sen abuk
Anonymous said…
Padan ngan korang umno... sokong lagi 1malaysia...

La ne kena batang hidung sendiri baru tau ???
Anonymous said…
puncenye asal pemimpin ko gak yg melebihkan agama lain. at least org umno ade akal tak sokong membabi buta. yg salah tetap salah. pemimpin bukan maksum.
Siluman said…
Saya cadangkan Tun Dr.Mahathir dikembalikan ke dalam kerajaan sebagai Menteri Dalam Negeri.Saya pasti ketegasan beliau digeruni oleh Anwar,DAP dan pengacau-pengacau sasau negara.Ketegasan TDM amat diperlukan untuk kepentingan umat Melayu sekarang.Kembalikan TDM sekarang juga untuk kestabilan Malaysia.Jangan sampai terlambat.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID