Datuk Salehudin "sayonara PKR, Bye...Bye..."

Selepas perginya Zahid Ibrahim, kini giliran Datuk Salahudin Hashim pula meningalkan PKR, Setiausaha Agung PKR itu meletakan jawatan semalam kerana sudah tidak tahan lagi dengan kerenah Madu Wan Azizah iaitu Azmin Ali, menurut sumber, Azmin Ali kerap mengganggu kerja-kerja beliau sebagai setiausaha agung.

Memanglah kalau kita baca berita dari berberapa web dia kononnya tidak mengaku yang dia telah letak jawatan, tapi kita kena ingat, sebenarnya bukan dia yang keluarkan kenyatan tu, ada suara-suara ghaib yang akan buat cerita macam tu, biasalah ni semua game Azmin yang setting.

Ada sumber yang mengatakan selepas ini ada berberapa lagi nama besar dalam PKR akan meletekan jawatan atau keluar parti, makin dekat perbicaraan kes liwat anwar, makin ramai lah nama-nama besar dalam PKR akan blah dari parti itu, mungkin mereka sudah dapat menghidu yang Anwar akan pulang semula ke sungai buloh.

Kita tunggu dan lihat siapa pula lepas ini mengikut jejak Zaid Ibrahim dan Salehudin meninggalkan PKR....

Comments

Anak Lenggong said…
Begitu lah yang terjadi kepada sebuah pertubuhan yang diuwudkan demi untuk kepentingan peribadi..lelama pengikut akan tau juga..lepas ni bakal keluarlah berbagai tomahan dan kecacatan keatas datuk salehudin yang akan diceritakan oleh nuar brahi dan puaknya..
azmi said…
jefrey kitingan pun sudah letak jawatan....
Anonymous said…
Azmin sayangkan bontot. Azmin akan kekal. Shamsidar akan di lantik Setiausah Agung supaya DSAI nak bedal dalam pejabat
YANG GAMBI said…
Salam bro, Chua Jui Meng sahaja lagi yang nak bersama PKR, siaplah tu.....
Anonymous said…
SLM BRO...LAGI BAGUS KLU RAMAI2 KLUAR PKR..TINGGALKAN SI KETOT & PENCACAI PENADAH JUBOR TEGAR JEK TEKONTANG KANTING KEHKEHKEH
wakil rakyat di sarawak pun umum tak sokong pkr lagi!

dulu yb adit masuk pkr pastu keluar balik!

apa dh jadi dgn pkr?????
Unknown said…
dengar cerita makin ramai anak muda di sekitar wangsamaju akan turut keluar beramai ramai dari PKR,tanda tanda kehancuran parti ini sudah nampak ketara.
denaihati said…
Yang pasti blogger PAKATAN akan mengutuk pemimpin yang keluar ni sebagai tali barut UMNO... mereka tidak akan mengaku kelemahan sendiri.

Tuan saya dah tambah link blog ni di bloglist saya.
menjelang PRU 13 ini nanti kita akan lihat ramai org lama dlm PKR akan tinggalkan PKR .yg ada nanti budak2 muda saja yang mungkin akan jadi calon mereka .

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID