Menjawab Fitnah Blog Pembangkang

Aku menjawab pembohongan berberapa blog pembangkang terutama blog perisik rakyat yang mengatakan UMNO/BN Parti Samseng.

Siapa yang samseng sebenarnya, tinjauan dan interview det dan rakan-rakan blogger terhadap penduduk kampung disini mendapati kebanyakan penduduk kampung disini cukup meluat (menyampah) dengan petugas-petugas parti pembangkang yang datang berkempen disini, mereka membuat kampung ini seolah-olah kampung ini mak-bapak dia orang yang punya.

Kejadian semalam yang dilaporkan oleh blog-blog pembangkang adalah satu penipuan besar yang mereka buat hanya semata-mata untuk meraih simpati pegundi.

Semalam sewaktu petugas umno memasang poster mereka terserempak dengan berberapa orang petugas PAS yang sedang asyik membuang poster BN dihadapan Markas Pemuda PAS, pada asalnya mereka mahu membuang poster itu di tempat lain dek kerana terlalu gabra dan kelamkabut maka mereka terus membuang ke dalam longkang, apa bila di sergah oleh pemuda UMNO, tiga dari mereka lari lintang pukang masuk kedalam Markas dan meninggalkan seorang lagi kawan mereka yang bersembunyi dalam longkang itu.

Tidak ada kejadian pukul memukul di tempat itu dan tidak ada sesiapa pun yang tercedera, malah petugas UMNO hampir-hampir dilanggar oleh oleh sebuah kereta Produa Myvi berwarna hitam yang bernombor plet DAW 46 sambil mereka mengacukan parang kepada pemuda UMNO.

Kata seorang Exco DPP, Suhaizan Kayat yang maklum berkenaan kejadian tersebut berkata, penyokong UMNO/BN terbabit tidak berpuas hati kerana mendakwa pemuda PAS telah menjatuhkan bendera dan kain rentang parti mereka.

"Mereka tuduh kita jatuhkan bendera dan poster UMNO/BN. Mereka semua datang ke markas induk, terus tumbuk petugas kita bertubi-tubi. Bayangkan mereka menyerang dari luar markas sehingga ke dalam markas," ujar Suhaizan yang juga Ketua Penerangan DPP.

Lihatlah pembohongan yang dibuat oleh sebuah parti yang memperjuangkan Islam, kalau betul ada petugas PAS yang di tumbuk sehingga berdarah macam tu, kenapa sewaktu polis sampai mereka tidak memanggil polis masuk kedalam dan menunjukan kepada polis keadaan mangsa.

Memang PAS sengaja membuang poster-poster dah tiga hari BN pasang dikawasan itu. ini di akui sendiri seorang budak yang bersembunyi didalam longkang di hadapan markas Pemuda PAS.

keterangan gambar dibawah:

Pemuda PAS membuat muka kesian apabila projek membuang Poster dan Bendera BN kantoi, mana mamat yang kena pukul tu? tak de pun.
Budak ini berasal dari Kelantan, dia mengaku diarahkan untuk membuang semua poster dan bendera BN kedalam longkang.
Poster dan Bendera BN yang di buang oleh Pemuda PAS. (Tak cukup bukti lagi kaa?)



lagi berita PRK Bagan Pinang: http://dun31baganpinang.blogspot.com/

Comments

Muhd Aizat said…
poyolah blog nie tak best langsung!
Anonymous said…
jawab la cibai, orang suruh jawab bukan tanya ko best ke tidak, bodoh
Anonymous said…
mmg umno sial...tak best langsung..
sakariya said…
UMNO TAK DEMOKRASI LANGSUNG.....MACAM ORANG UTAN
CALON PUN SORANG PERASUAH!!!
KALAU MENANG PUN CARA RASUAH KALAU KALAH TAK CUKUP BERI RASUAH...
Anonymous said…
to sakariya:

aku tak tau la tu nama betul atau nama palsu, tapi kalau tu nama betul kau, kau dan bapak kau pun same bodo, megeja pun tak reti.
Hahahaha.... budak2 hamPAS wat muka seposen je bila kena tangkap. Nasib baik tak kena pelangkung, kalau tak, awal2 dah dapat rasa syurga Niky Ajeh.

Anak bini kat rumah pun awal2 dah kehilangan bapa dan suami. Kalau bini lawa, silap2 boleh la Hadi Boroi atau mana pemimpin hamPAS tambah satu lagi cawangan. Bodoh tahap gaban punya penyokong hamPAS....

PAS 4 all = Israel 4 all
Anonymous said…
PAS makin terdesak. PAS memang bangsat!
Anonymous said…
Peliwat, penyalahguna kuasa,anak beranak ahli parlimen, tali barut Yahudi Amerika, penipu 16 Sept, Allah mencarut & boleh minta bantuan syaitan!
Aku rasa kesalahan Isa Samad adalah "kacang" kalu dibandingkan ngan pelawak2 PAS/PKR/DAPig!
mudz said…
Kenapa UMNO pilih Isa III

Kesetian ibu-bapa aku kepada UMNO hancur berkecai bila Isa dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang walaupun beliau didapati bersalah kerana rasuah.Adakah UMNO ketandusan calon yang berwibawa dan bersih? Berilah peluang kepada pelapis untuk menerajui UMNO.

Pemilihan Isa bermakna UMNO merestui PRK yang paling kotor dalam sejarah.Penipuan, rasuah dalam bentuk wang atau
bukan wang, sogokan akan menjadi modal UMNO untuk menang kali ini.

Sifat jijik UMNO ini sudah sebati sejiwa sukar untuk dikikis bukan lagi bersifat rakyat.

UMNO tidak perlu PAS, DAP atau PKR atau menamatkan usianya. UMNO akan mati berangan.UMNO dah tenat.

Ibu- bapa aku dulu lantang bersuara memperjuangkan UMNO, tapi sekarang membisu kelu menunggu matinya UMNO.

Aku merayu kepada penduduk Bagan Pinang, demi masa depan UMNO,hanya kekalahan dapat mengembalikan UMNO ke landasan yang betul.

Pastikan UMNO kalah di Bagan Pinang.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID