PAS: Segerakanlah EGM


PAS perlu mengadakan EGMnya untuk menyigkirkan ahli-ahlinya yang bermasaalah, bergitulah lebih kurang tulisan nik ajis dalam blognya. walau pun bukan dia yang menulis.

Betul PAS perlu membuat EGM untuk mendisiplinkan kepimpinannya, pada det orang pertama yang patut di disiplinkan ialah penulis blog tu sendiri iaitu Nik Ajis, sejak kebelakangan ini Nik Ajis dilihat kurang disiplin kepada parti dan kepada presiden dia, sebagai contoh, banyak kenyataan-kenyataan bodoh yang di keluarkan dari mulut Nik Ajis yang tahinya turut terpalit kepada muka presiden PAS, yang mana si presiden sendiri pun tak tahu menahu pasal kenyataan tu dan tak pasal-pasal presiden dan seluruh kepimpinan parti kena maki.

Nik Ajis sebenarnya seorang tua yang dah nyanyuk, setiap benda yang dia cakap tu menyusahkan ahli-ahlinya untuk menjawab balik, banyak ahli-ahli PAS mengeluh pasal kenyataan bodoh yang kerap Nik Ajis keluarkan kebelakangan ini. tapi biasa la dalam PAS, mereka ini bukannya boleh bersuara, kalau orang ni bersuara, alamatnya satu jemaah akan boikot mamat tu, macam la yang berlaku pada Ketua Cawangan PAS tempat aku.

Jadi memang ada keperluan lah untuk mengadakan EGM, singkirkan pemimpin yang bermasaalah dan tidak berdisiplin seperti Nik Ajis dan singkirkan la barua-barua kafir seperti Husam dan Nizar.

Comments

Anonymous said…
SLM BRO..MAMAT TU DH BLEY PENCEN JAGE CUCU KT RUMAH DAH. DUIT PENCEN PUN MKN X ABIS. DRP TERUSAN BIKIN PUSING DLM PAS, BAIK 'CHALO BETE' SEBELUM KENE TENDANG DGN PUAK SENDIRI KEHKEHKEH
Anonymous said…
Nik Aziz takut bila diajak bersemuka, betul-betul tak ada telor punya orang.
geligeleman said…
nik ni jenis lempar batu sembunyi tangan..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID