Syuhada PAS di kencing Tentawi



Semboyan Jihad yang ditiupkan oleh Tantawi telah di sambut oleh ratusan syuhada PAS, mereka menyambutnya dengan takbir, parang dan golok untuk menuntut syahid di Bagan Pinang, tetapi malangnya panglima perang jihad mereka tidak kelihatan di tempat yang sepatutnya mereka berkumpul, kegusaran ratusan anak muda yang terdiri dari mat rempit, perogol, pengedar dadah, peliwat, penyamun dan mereka yang buta agama untuk mati syahid sekali gus memberi mereka laluan mudah untuk masuk syurga seperti yang dijanjikan oleh rasul mereka niki ajis tidak kesampaian.

Ada diantara mereka menangis teresak-esak apa bila megetahui mereka sebenarnya telah dikencing oleh Tantawi yang selama ini mereka anggap sebagai panglima yang boleh membawa mereka ke syurga ke tujuh.

Disaat mereka bersiap-siap untuk mati syahid, pemimpin mereka sedang enak-enak berkaraoke di hotel bertaraf empat atau lima bintang di pusat peranginan tanjung tuan, dibiarkan sahaja syuhada-syuhada mereka tidur di kaki-kaki lima masjid dan surau bertilamkan tanah berbumbungkan langit, alasan para pemimpin kita sedang berjihad sedangkan para pemimpin mereka enak di buai mimpi di atas tilam empuk, bilik berhawa dingin dan di temani oleh muslimat PAS yang comel-comel sebagai pemuas nafsu binatang mereka.

Comments

decoy said…
ko ingat pas ni mcm umno ke kaki karaoke. lain la mcm perhimpunan agong umno tu, semua pusat maksiat kat kl penuh dgn org umno tiap kali bersidang. ko pegi la karaoke, dangdut penuh dgn umno totok
Anonymous said…
EHH KAMU X MALU KEWW LETAK VIDEO CLIP ATAS TUUU, AKU MULA2 TENGOK KATA JGK PAS DAYUS, TP BETOL LAA APA YG BDK2 PAS TUUU BUAT...SBBNYA MMG BETOL, APA YG D UTARAKAN MEREKA ITU..
AWK YG PATOT MALUUU LETAK VIDEO TUU DLM BLOG AWK!!!
AWK NIE MANGKOK LAAA
MALUUU KAMI PUTERI UMNO...
TERINGAT KAMI, MASA TUU KAMI KENA D BUKIT SELAMBAU, MCM NIE JGK!!!
HUKHUKHUKHUKHUK
Halim Tuah said…
PAS MENYEBARKAN AJARAN ISLAM YANG EKSTRIM
Surah at-Taubah ayat 107. PAS mengiklankan ceramah agama, tetapi bila mengadakan ceramah, ustaz-ustaz PAS berceramah dengan tajuk dan isu yang membawa kepada fanatic kepada parti PAS mereka, dengan memperlihatkan kesalahan golongan-golongan yang bukan dari PAS. Apa sahaja dari pihak parti PAS, semuanya ditafsirkan sebagai betul, walaupun isu-isu yang telah jelas dilarang oleh Islam.

Islam mewajibkan umatnya bersatu dalam pemerintahan dan melarang menggulingkan pemimpin yang majority anggota kabinetnya beragama Islam kerana dianggap oleh Syarak sebagai bukan golongan AHLIL SUNNAH tetapi golongan KHAWARIJ yang kerjanya tidak lain hanya berusaha mencari kesalahan pemimpin dan menentang secara terbuka walaupun perkara yang dibuat oleh pemimpin itu perkara baik, mereka tetap mempersendakannya. Muhammad bin al-Hussin al-Ajuri rahimahumullah berkata, “KHAWARIJ adalah golongan yang menentang kepimpinan orang Islam sebagaimana yang terjadi terhadap kepimpinan Saidina Ali radiayallahu ‘anhu”. Nabi SAW bersabda, “Sesiapa yang datang kepada kamu sedangkan kamu bersatu di bawah seorang pemimpin, dan orang yang datang tersebut ingin merosakkan ketaatan kamu dan memecahbelahkan kamu, maka perangilah dia”. (Riwayat Muslim)

http://www.youtube.com/watch?v=PRzYG9vJXAQ

http://www.youtube.com/watch?v=D8Dw3Pv1Lbc

http://www.youtube.com/watch?v=LtRlJNbS_Ec
Anonymous said…
Pengikut PAS adalah pengikut yang senang kena kencing..
Anonymous said…
pemimpin pas bukan setakat kaki kareoke aje, mereka ni kaki betina macam mat sabu, kaki spa macam husam dan tantawi, dah tu pulak kaki pukul bini, bini tengah priod pun nak ajak main juga....

sial punya parti bertopengkan kan islam, perangai yahudi zionis.
Anonymous said…
parti PAS ibarat yahudi bongkok
Anonymous said…
Bodohnya decoy..Member aku kaki PAS..Berkaroke lah...aku tak tipu..ni cakap masjidlah
Anonymous said…
Aku sendiri berkaroke dengan dia..apa lah lu!!...Karoke x masuk neraka lah...yang masuk Neraka kaki PAS yang suka buat fitnah tu!... macah Pemberita dan Pengarang Harakah tu..bersedialah..dan juga ahli PAS dan Ustaz-ustazAS yang suka buat fitnah..INGAT..SORBAN besor bukan tiket masuk syurga...
Anonymous said…
lahanat betul ko nie..
ko xdpt citer yg tepat n slalu pusing fakta. umno yg mengkhianati orang melayu dan islam. cuma tak didedahkan oleh media sbb media umno punya. aku cabar ko, keluarkan sume fakta ko dlm bulitin TV3. kalo ko brani la kn, tgk bp juta ko nk kn saman pas ni..
calon dan penyokong sama2 kaki rasuah. budaya umno nie smpai kiamat mcm nie.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID