Timbalan Naib Canselor Unisel PEROGOL???


Gempar... TNC Unisel Perogol, kalau betul mane khalid gagap nak letak muka, dia lantik perogol sebagai TNC. gila lah, benda ni betul-betul megejutkan semua orang terutama ibu-bapa yang menghantar anaknya belajar disana.

Kepada ibu bapa yang anaknya belajar di unisel, selamatkah anak anda di sana? det minta semua ibu bapa berhati-hati, kalau kita buka laman web unisel dalam kolum University Administration, kita tengok ada tiga orang lelaki yang menjadi TNC di unisel, TNC Bahagian Akademik, TNC Bahagian Hal Ehwal Pelajar dan TNC Bahagian Pembangunan, cerita nya sekarang siapa dari mereka yang terlibat dalam kes rogol tu? clue nya ialah, si perogol ini pernah memegang jawatan tinggi dalam Universiti Putra Malaysia, kemudian dia dilantik menjadi TNC di unisel.


Sudah la penasihat kewangan negeri selangor kini dalam perbicaraan kes liwat, adun selangor pula memandu dalam keadaan mabuk sampai langgar orang, kini tnc unisel pula dituduh merogol, apa nak jadi dengan negeri selangor ni? hanya khalid gagap yang boleh memberikan jawapan. Bala makin datang bertimpa-timpa sejak pakatan haram memerintah di selangor.

lagi cerita mengenai unisel klik sini.

Comments

Anonymous said…
agak-agak apa jawapan khalid gagap nanti...

"ini semua konspirasi umno"
Warrenviwv said…
agak-agak apa jawapan khalid gagap nanti... "ini semua konspirasi umno"

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID