Calon Kitar Semula Penentu Nasib PKR...

Pkr akan meletakan calon kitar semula, dr. halili rahmat akan dijadikan lembu korban mereka buat kali ketiga, selepas kalah pada tahun 1999 dengan mejoriti hampir 9 ribu undi dan selepas itu dia di taruhkan pula di kerusi dun dan tewas buat kali kedua pada pru 2004 selepas itu dia langsung hilang dari muka bumi politik pkr.

Dr halili ini sebenarnya mempunyai pertalian keluarga dengan anwar, kalau tak silap, dia juga pernah berkhidmat di hukm tempat anwar kerap menerima rawatan kononnya ketika itu dia sakit belakang, setiap surat sakit dan surat mc anwar dr halili lah yang keluarkan, supaya anwar dapat berehat di hukm dan bebas berjumpa dengan ahli keluarganya tampa ada apa-apa sekatan, maknanya dr halili pun turut bersekongkol dengan pembohongan anwar.

Kalau benarlah dr halili ini pernah berkhidmat di hukm, sepatutnya polis memanggil dr halili untuk di ambil keteranagan mengenai tersebarnya klip video penipuan anwar di dalam penjara seperti yang di dedahkan oleh GELI (Gerakan Anti Liwat). jadi doktor yang menipu macam dr halili inikah yang nak di angkat oleh rakyat hulu selangor menjadi wakil mereka di parlimen???

Comments

Anonymous said…
bagi diaorang apa pun boleh...lagi pandai lagi tipu lagi best...anuar memang suka orang macam ni
AntiKakiBelit said…
Ishhh..jangan ckp dulu. Biar diorang calonkan Dr. Halili Rahmat ni.

Baru ada 'bahan'! hehe..
Anonymous said…
PKR boeh calonkan siapa saja yang mereka mahu. Zaid Ibrahim ke, Dr. Halili ke, Dr. Badrul Amin ke, hatta Anuar Ibrahim sendiri. Dengan syarat calon BN adalah dari UMNO, InsyaAllah BN akan menang selesa.

Membujur lalu, melintang patah.
Anonymous said…
jangan risau la. siapa-siapa yang PKR calonkan, kita sudah ada 'bahan' untuk mereka. Apa bahan-bahannya ...TUUUUUNNGGGUUUuu..
syabas Det di atas pendedahan siapa Dr Halili ini ..
mat nisfu said…
laa, teman ingat BN je yg dok fikirkan calon kitar semula, rupanya PKR pun sama jugak.

Harapan PKR mgkin cerah jika BN masih kelabu mata nak letak calon dari MIC.
penjejak awan said…
Aku lagi suka kalau Badrul Amin yang bertanding sebab aku suka tengok dia memaki hamun orang,mulut dia kan jahat jadi bila dia jadi calon aku nak tengok macam mana dia nak perbetulkan dirinya supaya kelihatan ala2 ulamak mithali atau ulamak terompah.
hanizam said…
aku pun tak sabar nak tahu sape calon malang dari PKR untuk PRK nanti...

memang ada hadiah teristiwewa dari pengundi Parlimen Hulu Selangor untuknya..

nilah masa BN rampas kembali Parlimen ni...
masihkah kau ingat said…
Kata Keramat Seorang Pelawak
Pada malam Black 14, Anwar berkata,

"Kita akan tukar kerajaan dalam sedikit masa, harap tuan-tuan puan-puan bersabar. Kalau tidak dua tiga minggu lagi, bulan depan. Kalau tidak bulan April, bulan Mei. Kalau tidak Mei, Jun atau Julai. Pastinya, paling akhir sekali pada bulan September."

I Have the number atau I have a dream?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID